Dr_S Skrevet August 16, 2010 Forfatter Skrevet August 16, 2010 Går jo like hardt får seg på familiekjøringen også synes jeg DR_S snurra jo ett år og i fjord ble det vel svart flagg på en Haha...
Halbakken Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Har jeg fått i motor i e30'n, så jaaa. Men artig å se på da
hagenisse Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Og selve turen OPP dit er jo nesten det beste av hele helgen Ingenting som å kjøre i kø på gode norske veier, nei!
Ellingsen B. Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Og selve turen OPP dit er jo nesten det beste av hele helgen Ingenting som å kjøre i kø på gode norske veier, nei! he he.. Fra Skedsmokorset ser alle ut i hver sin bil..
hagenisse Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Alle? Noen av oss sparer bensinen til banen også Jeg drar nok uansett opp på torsdag, så da går jeg glipp av helgens høydepunkt i år også. Er ikke så lei meg for det merker jeg.
Dr_S Skrevet August 16, 2010 Forfatter Skrevet August 16, 2010 Og selve turen OPP dit er jo nesten det beste av hele helgen Ingenting som å kjøre i kø på gode norske veier, nei! Er jo du som lager denne køen da..
kjekk82 Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Er klar jeg og. Hotell Central fra 10 til 12.sept. Blir kjekkt å prøve 6`ern på bana Når tid reiser du/dere? Skulle kanskje fått til ei sunnmørskolonne.. Vi blir vell en gjeng som kjører ilag nedover på Fredagen, tenker det blir vell på ettermiddagen en gang fra Ålesund. Du som bor i Ørsta kjører vell Stynefjellet, eller?? Viss ikke så må du ta turen til ålesund å kjøre sammen med oss
SSM Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 ...og man blir fortsatt svart flagga viss man er litt "tail happy" på banen utenom drifte heatet?
hagenisse Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 ...og man blir fortsatt svart flagga viss man er litt "tail happy" på banen utenom drifte heatet? Hvis du konsekvent driver med det, så ja.
SSM Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Det bør komme an på forholda. Om jeg ligger i sladd i utgangen av noen svinger og ikke legger noe kontra så bør man ikke bli flagga av? Men om jeg hadde stillt opp bilen og tatt svingen i sladd samt kontra et par ganger mens du låg bak meg så hadde det vert en anna sak. Om det ikke er til hinder for andre så ser jeg ikke problemet...
hagenisse Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Det er slik det i teorien også fungerer. Nå har det riktignok vært litt frem og tilbake med flaggvaktene, men hovedproblemet er at det som regel sklir ut. På forrige bmwccn-treff hadde jeg biler som lå bredt rett foran meg uten at de ble flagget av. Da er det like greit at man er litt strenge på det. Bilen min har også merkelig dårlig grep på bakhjulene i enkelte svinger når det er vått, men den har det kun når jeg ikke har biler bak.
Kai-P. Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Blir med jeg også så sant jeg får skiftet et hjullager i tide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå