Gå til innhold

BMWCCN Vålerbanen 11.-12. september 2010 - Hvem skal ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk jo testa min litt på Rudskogen, og den er veldig løs på ræva når det blir litt varme i dekkene. Så vil nødig betale 600 spenn for å bli flagga av etter to runder. Da blir jeg heller hjemme....

Jeg og synst det hadde vert irriterende om det låg en dust å loggra forran meg når jeg vil forbi, derfor er speil bruk veldig viktig. Spesielt på BMW treffene der nivået på førere er veldig høyt.

Var på Ford treff på Rudskogen og kjørte fra biler som visst hadde over 400hk, de gikk fort rett frem men i svingene var det akuratt som en fersk motorsykkelist ;)

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vurdert nye dekk? :lol:

Var på Ford treff på Rudskogen og kjørte fra biler som visst hadde over 400hk, de gikk fort rett frem men i svingene var det akuratt som en fersk motorsykkelist ;)

To kamerater kjørte på det treffet (exige og mr2) og de sa vel det hadde vært det verste treffet de hadde vært på. Avkjøringer overalt, kjølevæske og sand på banen som aldri ble ryddet opp og generelt bare herjing og tullekjøring.

Skrevet

Syns de treffene er veldig rotete, ingen sikkerhet @ all.

I fjor var det kombinert med noe amcargreier, da var det drag på glattkjøringsstripa samtidig som ford kjørte på bana rundt. Bak tribuna taka det en Eskort Mk2 der c-stolpen ble slått ned, fyren som satt i passasjersetet knakk kravebenet, tok sikkert 15 minutter før ambulansen og mannskap i det heletatt var der.

Elendig.....

Skrevet

Nye dekk...Hadde 4000km gammle Toyo Proxes T1-R, men den er alt for stiv på ræva og for mye camber. Må få gjort noe med det i vinter så jeg får mer grep. Har bestillt Nankang NS-II dekk nå. Toyo er litt dyre til å tulle med..

Det var mange idioter som kjørte der ja, men jeg stor koste meg. Fikk sladda en god del uten at noen begynte å grine.

Skrevet

Det er nye flaggvakter på Våler iår, mulig de er noe løsere i snippen ;)

Generelt på BMWCCN sine banetreff i det siste har det vært noe mere løssluppent mtp slippe opp litt med rompa ut av svinger. Før var det mye strengere.. Driver du derimot å setter opp bilen før hver bidige sving, vil du få svartflagg, ja..

Skrevet
Jeg kommer :) Blir jo en gjeng som vanlig fra Skien :)

Kommer med bedre dekk, bedre bremser og mer hester enn ifjor :D Klar som et egg for å ut på banen :)

Fått deg R-dekk du også, nå eller?

Neida:) Toyo T1R foran ihvertfall :) Hadde jo FULLRUN ifjor, og de var ikke direkte glade i svinger.. Hylte i hver sving gjorde de og. Hehe :)

Skrevet
Jeg kommer :) Blir jo en gjeng som vanlig fra Skien :)

Kommer med bedre dekk, bedre bremser og mer hester enn ifjor :D Klar som et egg for å ut på banen :)

Fått deg R-dekk du også, nå eller?

Neida:) Toyo T1R foran ihvertfall :) Hadde jo FULLRUN ifjor, og de var ikke direkte glade i svinger.. Hylte i hver sving gjorde de og. Hehe :)

Hehe, kan ikke skjønne det :) Blir morro det her, gleder meg! Får prøve og kjøre oppover samlet da! Skal dere opp lørdag eller fredag?

Skrevet

Har ikke helt lest hele greia her jeg, men leser mye om svartflagg og sladding osv osv.

Vil det si at du kun har lov til å vifte litt med rumpa enkelte ganger? Da det er feks "extrem-kjøring" og ikke vanlig banekjøring? Litt vanskelig å forstå... :P

Skrevet

Når det er "drifteheat" eller alternativt sporvalg som kreative sjeler døpte det til, så kan du herje ganske vilt før du blir svartflagga...Jeg har vel ennå ikke sett det, bortsett fra en som kjørte feil vei etter en snurring..

Skrevet

Rundetider står veldig sterkt i fokus hos BMWCCN.

Sånn som jeg oppfatter det er det lov å "vifte med rompa" (vanskelig å unngå det med nok effekt), men noen Gatebil-tilstander der alle kan kjøre som de vil blir det aldri.

Skrevet
Rundetider står veldig sterkt i fokus hos BMWCCN.

Sånn som jeg oppfatter det er det lov å "vifte med rompa" (vanskelig å unngå det med nok effekt), men noen Gatebil-tilstander der alle kan kjøre som de vil blir det aldri.

:?

Litt kjedelig å ikke kunne max'e ut hvis du har jobba mye med bilen din for å vise den fram da :(

Men skjønner såklart at det hadde blitt kaaaaos om alle skulle ha vifta rundt omkring og kjørt som de ville...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...