Gå til innhold

BMWCCN Vålerbanen 11.-12. september 2010 - Hvem skal ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det mange fra bergen som skal nedover eller?

Jeg kjører torsdag ettermiddag ihvertfall. En sverige tur må det bli når man en gang skal til østlandet :P

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Halbakken:

Kommer an på. Mange bygger bilen for å være raskest mulig rundt en bane, ikke for å kunne ligge breit. Da kan man "maxe den ut" på sånne treff.

Man kan som nevnt sladde så mye man vil i sladdeheatet, men det er kort (halvtime elns)

Skal man "herje" eller bare se på drar man på Gatebil. Det gjør jeg :wink:(mulig en dag på hver)

Skrevet
Halbakken:

Kommer an på. Mange bygger bilen for å være raskest mulig rundt en bane, ikke for å kunne ligge breit. Da kan man "maxe den ut" på sånne treff.

Man kan som nevnt sladde så mye man vil i sladdeheatet, men det er kort (halvtime elns)

Skal man "herje" eller bare se på drar man på Gatebil. Det gjør jeg :wink:(mulig en dag på hver)

Jaokei! Da skjønner jeg :) Takk for info! :D

blir nok gatebil da e30'n begynner å bli litt kvassere... :P

Skrevet
Hva mener du med max'e ut?

For å sammenligne litt voldsomt, å kjøre som om du skulle kjørt Extreme publikumsshow på Gatebil. At du kjører rett og slett som en villmann og gir max :)

Skrevet
Blir det mange fra bergen som skal nedover eller?

Jeg kjører torsdag ettermiddag ihvertfall. En sverige tur må det bli når man en gang skal til østlandet :P

Alltid en gal gjeng fra Hordaland som reiser over iaf...Om de er ifra Bergen vet jeg ikke.. )

Skrevet
Rundetider står veldig sterkt i fokus hos BMWCCN.

Sånn som jeg oppfatter det er det lov å "vifte med rompa" (vanskelig å unngå det med nok effekt), men noen Gatebil-tilstander der alle kan kjøre som de vil blir det aldri.

:?

Litt kjedelig å ikke kunne max'e ut hvis du har jobba mye med bilen din for å vise den fram da :(

Men skjønner såklart at det hadde blitt kaaaaos om alle skulle ha vifta rundt omkring og kjørt som de ville...

Vel... det tar litt tid før man virkelig 'maxer' ut en moderat E30, det henger sammen med at kjøreskills må opp på et visst nivå først (aner ikke hvor du ligger i den løypa), men jeg kjørte da ihvertfall med min E30 318i og året etter 316i på Vålerbanen for 4-5 år siden, og kjørte alt jeg orket. Maxer du ut en 200hk's E30 begynner ting å gå jæ..... fort. Man bør ha tiltro til bremsene iallefall. For jeg mistet bremsene med 318, og tok i desperasjon 'scandinavian flick' med vilje for å senke ned farten inn mot deposving og inn etter langstrekka da det skjedde meg... man får en liten støkk da, ennå jeg hadde trent på forhånd. Ingenting forbreder deg på at pedalen blir borte da det står 150 på nåla.

Jeg håper det blir litt mer balansert flagging i år, slik at man kan dra litt powerslider her og der, når det ikke er til hinder eller fare for andre. Forrige sesong var det som kjent ikke bra i det hele tatt. Svenske teamet er vel dichet i år ettersom jeg forstår.

Dessverre er ofte alternativsporheatet mer kaos enn det er kontrollert bilbeherskelse (alltid med 2-5 unntak). Da CCN ofte er på Gatebilhelger ender de største sideveistalentene på andre treff.

Jeg skal laste opp heatet fra 2008 (?) snart, så skal dere se hva jeg mener :)

Skrevet

Blir treff på meg, gammlingen og brudern. Jeg skal teste nye bilen Compact v12. Fattern i m6 og brudern i e30 325.

Foresten noen som har noen 15" felger til e30 i ålesund området? Mangler felger til r-dekka

Skrevet

hei Jonas

når reiser dere nedover? jeg skal kjøre at med en gjeng fra ørsta:)

Artig vist det blir en hel rekke me bimmere som kjører ilag nedover.

Skrevet
Skal på Førerkurs på fredagen, så blir å kjøre ned torsdags kvelden.

Mange som skal ifra Ørsta da?

Jeg skal på førerkurset,så reiser nedover torsdagen...er vel en liten gjeng som skal nedover fredagen.

Skrevet

vet ikke hvor mange som drar fra ørsta. BMWM sier det er en gjeng, så vi drar i 11-12 tiden fredag;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Må ikke ta sånn på vei Helge, jeg og Øyvind får komme å holde deg i hånda til neste år ;)

Satser på Sparco stoler, bur og baksete delete til neste år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...