Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  JTS77 skrev:
Eg har BM54 fra 2003 og eg har ikke denne muligheten. Hilken type kabel dette er snakk om gå r jo egentlig klart fram at den ikke er til biler med navi. Hvis du lurer på hvordan denne ser ut ser den slik ut. https://www.koed.no/2.2.asp?billede=313 ... 37792&nr=1

Her står det litt om dette, her er også et bilde som viser hvor man kobler aux, og cd veksler på bm54:

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1010498

Bilen min er 03, og har orginalt opplegg for denne aux tilkoblingen, samtidig som jeg har cd veksler bak.

Skrevet
  JTS77 skrev:
Aha.. det benyttes altså to forskjellige innganger. Da er eg med, ser ut til at man kan bruke dette med cd magasin da ;)

Det kan jeg ikke si noe om, da jeg kun har fokusert og lest om det som gjelder for min bil :)

Skrevet

etter litt forskning. så har eg Cd53 E39/53

Det sto i en X5 E53. og 01 mod. OG fra 00 så kunne den monteres Aux på.

ska prøve mekke slik kabel som var på den linken på bmwccn som du svarte på

Skrevet

Da passer denne aux inngangen din spiller iallefall. Og det er mer enn bare ledning, det er en klump på kabelen som eg ikkje vet hva er.. lykke til iallefall ;)

Skrevet

har du bilde av den du har? det er den med ei sånn plate rundt der kontakten er...?

Den har vært kjekt. men ser ikke noen plass å montere den i dashborde på e39`en så det ser bra ut.

kan ikke ha den i hanskerommet siden eg ska bruke den til iphone

Skrevet

Her er bilder.

lmi5sejpk8s3nytxopfv.jpg

ci8cqsvsp1svt806qnxf.jpg

stoi8gv80ljafpoquzcv.jpg

På det siste bildet ser du den "klumpen" kjenner at det er noe inni der men har ikke peil på hva det kan være..

Når eg hadde denne montert var den i det lille rommet til venstre for rattet. Ganske usynlig med andre ord og en grei plass å legge tlf/mp3 spiller.

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...