Robbi3 Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Som topic nevner, Info: US modeller. En fra 01 og en fra 03. Den fra 01 er Carbon Black. SMG.(Høyre framskjerm og framfanger knust, panser liten bulk høyre foran) Den fra 03 er Imola Red. Manuell. (Veldig strøken, men dessverre rammeskjev) PM med det dere trenger, tar utgangspunkt i GS sine priser. Og da selger jeg for 1/3 av prisen GS har. Edit: Den som er Carbon Black har brun/beige interiør. EL-seter. Den som er Imola Red har sort interiør. EL-seter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Som jeg skreiv på sms til deg, jeg har en LANG liste over ting jeg skal så vil gjerne titte på bila dine, plukke av det jeg skal ha så fåru cash der. meldinga sendte jeg kanskje litt midt på natta så derfor skriver jeg her. greit bare å se stand på tinga før man kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Send meg PM her med hva du trenger. Btw så er den ene motoren ikke til salgs, skal bruke den ene motoren selv til et prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Det spiller ingen rolle... Jeg tenkte bare kikke på skjerm, panser, instrument, interiør, felg, understell, bremser, speil.. kort sagt alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 har du belteholdet med beltestrammer til venstre sete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 pris på alle 4 hjulbuer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 hvor fort kan du levere robin? penga i lomma og mye jeg skal ha som nevnt i posten over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Hva skal du ha for hele Imola røde bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 har du belteholdet med beltestrammer til venstre sete? Det har jeg, 200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 pris på alle 4 hjulbuer? Kom med et bud, men jeg tenkte a la 1/3 av nypris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Det spiller ingen rolle... Jeg tenkte bare kikke på skjerm, panser, instrument, interiør, felg, understell, bremser, speil.. kort sagt alt... Fikk din PM. Skal slå det sammen så gir jeg deg beskjed ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Hva skal du ha for hele Imola røde bilen? Sendt deg PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Det spiller ingen rolle... Jeg tenkte bare kikke på skjerm, panser, instrument, interiør, felg, understell, bremser, speil.. kort sagt alt... Fikk din PM. Skal slå det sammen så gir jeg deg beskjed ;D Flott.. prøv å la det skje ganske fort a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clinton Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 pris og bilder av ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Bilder og pris av det lett skada panseret, sideskjørt og innvendig speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå