Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ingen vits i å ta av toppen, dra akslingene ut gjennom fronten ;)

gjengene i blokka er friske dem ;) morty, det var den forrige motoren som fikk pes;P

mvh Andreas

Takk for tipset Andreas!

Vi har vært veldig usikre på om vi skulle prøve det eller om vi måtte ta av. Men, mener å huske at vippearm-akslene pleier å sitte noe i h... fast.

Var vel kanskje ikke noe bombe at det var vippearmer som hadde røket heller?

Skrevet

orginale vippearmer er noe dritt :P kjøp gjuten vipparmer på ppf :) treng ikke å ta av toppen for å skifte dem, jeg justere ventilen på 0,20 på eksos og innsug :) ble knall bra :)

Skrevet
Byttet vippearmer? Har de ppf vippene om du skal ha ;)

Vippearmer bestilt! :twisted:

I dag er planen å få unna:

* Demontere gamle stolene

*Ta ut teppet for tørking

*Banke ned litt gulv

*Montere justerings-skinne for nye stoler

*Demontere turbo for overhaling

*Vente på nye vippearmer :)

*Vente på overhaling av turbo :)

*Spionere på Sheriff... hehe :oops:

Skrevet

Liten update:

Har tatt ut stoler og løftet teppet for å få luftet ut vann som har vært under teppet å fått lov til å go-gjøre seg litt. Ergo, litt mer rust enn det selger oppga, men kunne vel ikke regne med annet. Det som selger burde ha visst er at grenrøret var sprekt på 8 steder og turbo-flensen nesten datt av på grunn av alle sprekkene. Blir små irritert over at folk ikke kan si det som det er, uten å prøve å lure folk. Men vi skal vel klare å løse dette også.

Men, grenrør er nå på sveis, toppdekslet er på polering og vi venter på stolfester, vippe-armer og beltefester. Da tenker jeg det blir sving i snerken!

bvf13unumn369g35bq6q.jpg

fogvnyxxdbbi2xb0r93k.jpg

dfy0lgkeghpjhaw990a3.jpg

Skrevet

Du får ingen poeng av meg for å henge ut tidligere eigar altså, kjøper du en gammal e30 som sist med ikkje minst er so ombygd som denna, kan du vente å komme over litt av kvert, eg snakker om erfaring når eg kjøpte en 325 mtech 1 som var dårligere enn fortalt.. hang ikkje ut gamleeieren på eit offentlig forum av den grunn.. då var det bedre å finne fram sveisemaske hansker og litt stål !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...