bergeee Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 trur ikke ventilene har gått:P i og med at begge ventilene har jo stått lukket:)
E30 Andreas Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 ingen vits i å ta av toppen, dra akslingene ut gjennom fronten gjengene i blokka er friske dem morty, det var den forrige motoren som fikk pes;P mvh Andreas
Team Bandit Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 ingen vits i å ta av toppen, dra akslingene ut gjennom fronten gjengene i blokka er friske dem morty, det var den forrige motoren som fikk pes;P mvh Andreas Takk for tipset Andreas! Vi har vært veldig usikre på om vi skulle prøve det eller om vi måtte ta av. Men, mener å huske at vippearm-akslene pleier å sitte noe i h... fast. Var vel kanskje ikke noe bombe at det var vippearmer som hadde røket heller?
Team Bandit Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 Da er stoler og belter kommet i hus og valget landet på Sparco ProADV samt Sparco 6-punktsbelte. Det burde sikre at nok til å sitte fast Begge stolene: Samlingspunkt:
kevine30 Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 orginale vippearmer er noe dritt kjøp gjuten vipparmer på ppf treng ikke å ta av toppen for å skifte dem, jeg justere ventilen på 0,20 på eksos og innsug ble knall bra
Team Bandit Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 mye hk er det i denne? I følge de gamle bremsepapirene ca 380 rwhp... Blir spennende å se med overtalt turbo..
E30 Andreas Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 det var med en mindre turbo;) 1kg, vil påstå 400 på hjula;) mvh
Azeton Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Byttet vippearmer? Har de ppf vippene om du skal ha
Team Bandit Skrevet August 17, 2010 Forfatter Skrevet August 17, 2010 Byttet vippearmer? Har de ppf vippene om du skal ha Vippearmer bestilt! I dag er planen å få unna: * Demontere gamle stolene *Ta ut teppet for tørking *Banke ned litt gulv *Montere justerings-skinne for nye stoler *Demontere turbo for overhaling *Vente på nye vippearmer *Vente på overhaling av turbo *Spionere på Sheriff... hehe
Azeton Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Så dere skulle ikke ha mine ? Hvorfor ta ut teppe for tørking?
Team Bandit Skrevet August 17, 2010 Forfatter Skrevet August 17, 2010 Så dere skulle ikke ha mine ? Hvorfor ta ut teppe for tørking? Jo, dine.... ble ikke vi enige om det på pm i går? Send meg en pm med nr ditt så kan vi avtale videre
Team Bandit Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Liten update: Har tatt ut stoler og løftet teppet for å få luftet ut vann som har vært under teppet å fått lov til å go-gjøre seg litt. Ergo, litt mer rust enn det selger oppga, men kunne vel ikke regne med annet. Det som selger burde ha visst er at grenrøret var sprekt på 8 steder og turbo-flensen nesten datt av på grunn av alle sprekkene. Blir små irritert over at folk ikke kan si det som det er, uten å prøve å lure folk. Men vi skal vel klare å løse dette også. Men, grenrør er nå på sveis, toppdekslet er på polering og vi venter på stolfester, vippe-armer og beltefester. Da tenker jeg det blir sving i snerken!
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Du får ingen poeng av meg for å henge ut tidligere eigar altså, kjøper du en gammal e30 som sist med ikkje minst er so ombygd som denna, kan du vente å komme over litt av kvert, eg snakker om erfaring når eg kjøpte en 325 mtech 1 som var dårligere enn fortalt.. hang ikkje ut gamleeieren på eit offentlig forum av den grunn.. då var det bedre å finne fram sveisemaske hansker og litt stål !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå