DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaorin Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Da der blei kjempe bra , men eg synes endo da ser litt Gråt ut. så eg kjem ikkje til å gjera da samma, men da blir noko i den dur skal sjå¨på jobben NU! å håper på at da blir gjort i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 garasjen din er ikkje skitten ser ut som det kan blir heilt greit kommer til å passe bra inn med det svarte dashet.Biggie (Maxmillian) skal lakker listene sine og, ellers å snart han finner ut korleis han skal demontere midtkonsollen og lista over cdspillren (eller hos deg, kassetspilleren) han og sliter med pixelfeil på MIDen..... Garasjen er "rein" Kan nesten sei han er "ny lakkert" Men ja, eg hiver meg ut på lista over CD spiller og midtkonsoll i morgen (lørdag) eller dagen etterpå (søndag). Vist ikkje så blir da til veko. Då tar eg puss, grunning og lakkering på samme dag! Og pixlene fortsetter å ta sjølmord i MID displayet mitt.... Over til topic: Listene blei insane bra DJ! Deilig å sjå uten treverket! Passar meget bra inn med interiøret ditt! Job well done! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaorin Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Eg har vasket den sjølv, så no er den så godt som rein ja Gleder meg til i morgen, skal få Carbon folie på listene mine innvendig i morgen Blir litt mørkare en DJ sine så eg rekna med da blir kanon bra Eg venter endo på DJ skal komme å fikse pixlene mine i dashbordet så eg kan sjå kva bilen piper etter...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaorin Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Super flaks kalles da Me rekner med å sette i gang om 1 times tid, så skal vera ferdig til du kjem bort så du kan sjå da i kveld håper eg. Ja, eg veit. men du kan få den når eg stikker i Armyen då trenger eg den ikkje. å den kan ikkje stå rolig i garasjen min men da kan me snakkes nermare om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaorin Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 No er eg og blitt kvitt trelistene mine Listene har fått eit lag med Carbonfolie, å blien blei rå eg er ekstremt fornøyd med resultatet bildet viser forskjellen på min midtkonsoll og Maximillian sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaorin Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Hadde ikkje heilt truo på det i starten. Men blei meget bra ja. Kjem bilder til helgo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Bra DIY, DJ! Er grønn av misunnelse av spelaren! Blir absolutt ikkje lenge til eg kjøpe til E39en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 BLe pent detta Skal sende deg filene etterpå når jeg har henta minnekortet og handla litt verktøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå