Gå til innhold

DJs E46 sedan - Bilder :D

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

garasjen din er ikkje skitten :whistle: ser ut som det kan blir heilt greit :P kommer til å passe bra inn med det svarte dashet.

Biggie (Maxmillian) skal lakker listene sine og, ellers å snart han finner ut korleis han skal demontere midtkonsollen og lista over cdspillren (eller hos deg, kassetspilleren) :lol:

han og sliter med pixelfeil på MIDen.....

Garasjen er "rein" :P Kan nesten sei han er "ny lakkert" :mrgreen:

Men ja, eg hiver meg ut på lista over CD spiller og midtkonsoll i morgen (lørdag) eller dagen etterpå (søndag). Vist ikkje så blir da til veko. Då tar eg puss, grunning og lakkering på samme dag!

Og pixlene fortsetter å ta sjølmord i MID displayet mitt....

Over til topic:

Listene blei insane bra DJ! Deilig å sjå uten treverket! Passar meget bra inn med interiøret ditt! ;) Job well done! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vasket den sjølv, så no er den så godt som rein ja :P

Gleder meg til i morgen, skal få Carbon folie på listene mine innvendig i morgen :)

Blir litt mørkare en DJ sine så eg rekna med da blir kanon bra :D

Eg venter endo på DJ skal komme å fikse pixlene mine i dashbordet så eg kan sjå kva bilen piper etter...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super flaks kalles da :)

Me rekner med å sette i gang om 1 times tid, så skal vera ferdig til du kjem bort så du kan sjå da i kveld :)

håper eg.

Ja, eg veit. men du kan få den når eg stikker i Armyen :) då trenger eg den ikkje. å den kan ikkje stå rolig i garasjen min :) men da kan me snakkes nermare om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...