Gunnar Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 CCN (Corvette Club Norway) inviterte med litt alternative merker til en hyggelig (men våt) fredag på Vålerbanen. Kjekt treff hvor vi fikk prøvd mye rart - først kombinasjonen sektor 2+3 i et par timer, før det ble 1+2, og i tillegg alt fra øs-pøs vått til, fuktig og til slutt tørr bane. Våt bane var relativt interessant med firehjulstrekk og Regal Premium Comfort i 235/40-18"... Foto var definitivt ikke i fokus i regnet, men fikk knipset noen bilder i to forskjellige heat, så de som var utpå i disse finner seg nok igjen nedenfor. At den gule linselusa er representert kan vi fastslå med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Vått ja. Den E92 LCI'en er vel milhouse sin går jeg utifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Ble noen bra blinkskudd der Utrolig hva litt drittvær kan åpne for fotomuligheter. Med disse momentmonsterene på bløtt går jeg ut fra at det ble mye pumpegass ut av sving. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Stemmer nok bra det EHD. Relativt vått ja, men vi holdt oss under tak, så det var ikke noe kjempeproblem, bortsett fra for dekka mine! Norgesmesteren fra GT-klassen var også utpå, og han klarte dusje hele depoet hver gang han passerte. Kjekk bil som visst nok går rundt minuttet på skogen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Fine bilder a gitt Jeg storkoste meg, selv om jeg var passasjer og været ikke var på topp ihvertfal Den gule fare begynner jaggu å få opp farta og nå!! Og takk for turen i e92'n, det var moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Moro! Aldri sett så mange bilder av egen bil noengang jeg... Hvis du hadde tatt deg bryet og sende de i full oppløsning til meg på hans.wilhelm@hotmail.com eller PM om det går, hadde jeg blitt kjempeglad! Hyggelig å hilse på deg forøvrig. Var en morsom dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Skal prøve å få gjort det. Og forøvrig i like måte! Var det noe lyd av familievogna mi i tunnelen eller? Haha.. Jeg kan jo ikke være noe dårligere enn dere andre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Tror nok det meste av annen lyd forsvant i Lotusdragsuget...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Det var godlyd fra den i tunnelen i Kongsvinger.. tror ikke jeg hadde hørt meg selv om jeg skreik det jeg kunne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Aha, det var Hagenisse og Hans Wilhelm jeg møtte på fredag altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Dette har jeg ikke fått med meg! Var noen morsomme bilder i vanndammen! Var veldig hyggelig å møte dere og få kjørt på vålerbanen. Kunne jeg forresten fått bildene av egen bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå