Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er ny her på forumet. Kjøpte min første bil. 2 August. Bilen er en Bmw 3 serie E46 coupe. Har kikket lenge på finn, og vært å kikket på 4-5 tilsvarende biler. Tilslutt fant jeg den jeg var ute etter.

Mitt lille prosjekt er å sette på noen fine 19" felger. Har kikket litt. Å syntes BBS motorsport er konge tøft på denne bilen. Men syntes felgene blir litt for dyre. Men Bmw har mange tøffe orginalfelger. Så driver å kikker litt rundt på finn.

Så var det senk. Vet ikke om den trenger det, men står den på "stylter" med de nye felge må det til.

Skal også sote rutene rundt hele bilen, med untak av frondt ruta. Jeg vil ha det svakeste, som er 18%, mins jeg. Kølsvart er noe harry syntes jeg.

Jeg har også tengt å bestille noen deler fra GS bildeler. Ser de har mye som frister. Deriblandt en bakluke spoiler, som er orginalt på M3. "Bare den lille vippen" + En bakrute spoiler. Har også lyst på m mattene i stoff, til sommer bruk. "Hai finne" på tak er også noe jeg syntes er fint, men ikke noe must.

Skal legge ut bilder av min bil, og en bil som er tilsvarende det jeg vil at min skal se ut som.

Bilen min:

zgd1yc7egprzkrkgukvx.jpg

wg06g1ls0u0ttl5qzhmk.jpg

wi5g57n1pz3js0x38ugb.jpg

Målet:

dqrk92dr4jtbsmud6o8f.jpg

ujubvcf0gkgem0yrht8w.jpg

Lurer også på om jeg skal kjøpe xenon lys. Men veit ikke hvor mye det koster, eller eventuelt hvor mye jobb det er.

Setter pris på komentarer / forslag :D

Skrevet

LCM må kodes om for å brukes med Xenon, men man får jo etter markeds lykter på GS med xenon som ikke gir feil.. :) Prisen er det samme som å kode om hos BMW.

Men nå som "alle" selger M3 bakfanger burde du nesten ha deg det og og 4 rørs eksos... selv om det er 318... er det M3 front så burde du fullføre resten om du skjønner? =) Hehe.

Elllers strøken bil, Min så også slik ut når jeg kjøpte den.. og nå sern slik ut :

c1wputcp2lvwawrucn80.jpg

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener! Bilen din var blod tøff. Men hvor mye koster m fanger forran? 4-5 tusen? Å hvordan speil har du? Syntes de du har er mye tøffere en de orginale på 3 serien. Har lyst å gjøre det med støtfanger forran og bak. + eksos.. Men vet ikke om budsjettet rekker til det i første omgang.

Er bilen din senket?

Takker for tips! :D

Skrevet

Hei igjen..

Bilen er senka originalt med Mtech dempere og fjærer, men kommer justerbar sett nå snart :)

Jeg har de M3 lokk speila GS selger, men de er egnetlig M5 men det er smak og behag, jeg kommer og bytte ut mine snart, interessert? hehe :)

M fanger foran koster ca 3-5 tusen avhengig av hvor du kjøper og om du skla ha CSL (som jeg har) eller M3 med og uten tåkelys og leppe og alt...

koster å væra kar schø! :) Om budsjettet rekker eller ei skal du ikke tenke på, før eller siden så må du bytte noe og da ere bare å pøse inn, stramme inn beltet litt og tenke mindre på mat da vett :P

Skrevet

Nice. Hvor mye skulle du hatt for speila dine a? Funker el-justering greit? Jeg kjenner at den CSL bakluka er noe jeg tror hadde blitt veldig gromt sammen med m3 støtfanger forran og bak. :)

Skrevet

Jeg ville nok anbefalt csl replika felger til deg, det tror jeg blir skikkelig fint. De koster vel ikke så mye heller da de er replika? :)

Grattis med nybil . Skal å se på en e46 coupe i dag jeg og :-D

Skrevet

Da var CSL replika felgene kjøpt inn. Pluss bakrutespoiler og Bakluke spoiler (m3). Har også kjøpt m mattene i stoff. Kjøpte også noen H7 lys pærer som skal gi litt mer "blått" lys. Lurer på om noen av dere har noe erfaring med de angel eyes fra GS. De man ettermonterer i lykta, som sitter på bilen? Er det en lett jobb å gjøre? Takk for svar! :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Da var CSL felgane på bil! Ble utrolig bra! Stor takk til GS Bildeler! Utrolig bra service der! Legger ut noen bilder! Har sendt inn bakluke spoiler og bak rute spoiler til lakkerting :D Men har et spørsmål som jeg håper noen har svaret på! Kjøpte M mattene derfra (I stoff) Men det er bare M logo på den ene matta. Det er litt kjedlig. Er det flere forskjellige typer, eller er dette den eneste! :D Takker for svar!

ezv2t70eqnhp3jxhjlr1.jpg

3bhkp1ee2rh7vg91c24o.jpg

f9ri5896jj30z1moxdkl.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...