Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei har en bmw e46 ci med halogen lykter som lyser veldig dårlig. så kjøpte jeg xenon hvite eller hva det heter på gs i fjor.( da lyser de litt bedre) men nå har de gått etter 20 tusen km. de jeg har i fjernlyset lyser forsatt. så stakk på biltema siden jeg hadde sett de til 150 kr. men når jeg prøvde de så lyste de faen meg gult som faen.. så ikke kjøp de møkka pørene der vanlig h7 koster 55 spenn.

så noen som veit om noen h7 pærer som lyser xenon hvit som er billige og holder lenger enn 20 tusen ,eller er dette vanlig at de ikke holder lenger?

er dyrt med ae lykter med proskjektor lampe. hvertfall de jeg har sett. så nå snart trur jeg bare putter xenon kit i alle lampene på bilen så jeg får noe lys til vintern..

mvh eirik

Skrevet

Feil.

nei det er ikke dritt på ebay. Må huske det er andre priser i USA for eks. Men delene er de samme.

Skrevet
Feil.

nei det er ikke dritt på ebay. Må huske det er andre priser i USA for eks. Men delene er de samme.

Min erfaring med uorginale, billige stylinglykter er at det er crap.

Dårlig lysbilde, billig utførelse, og generell dårlig kvalitet.

Og kvaliteten er mye av det samme om man kjøper dem "dyrt" i Norge, eller kjøper dem på ebay.

90% av det som selges er kinadritt.

Skrevet
Feil.

Delene er vel ikke helt de samme i USA og Norge.

Det er annet lysbilde i USA og reflektorene er derfor ikke helt like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...