CV-Erik Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Da har jeg rydda bilen og bytta olje, så nå er den klar for morgendagen! Da har jeg oppkjøring, og forhåpentligvis står jeg! Står jeg skal jeg rett inn på vegvesenet å hente ut prøveskilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Jaja, da var en helg med mye morro over! Jeg fikk lappen på torsdagen og henta ut prøveskilter fra torsdag til søndag Deilig å ENDELIG få lappen å få kjørt litt E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Gratulerer med bestått førerprøve Men torsdag til søndag? Her i asker/bærum er de svært skeptiske til å gi deg mer enn to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Takk Hu i disken var ganske skeptisk, men jeg fikk snakka meg til det Jeg gikk jo rett fra førerkort skranken til prøveskilt skranken og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Haha genialt! Deilig å kjøre rundt? Nå burde denne tråden få litt fart i seg, kan jeg tenke meg?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Hehe ja, det var deilig! Artig å få piska E30n litt Tja, håper på det Må få rota meg til å få denne på EU igjen nå! Burde gå igjennom nå, mulig det dukker opp noe nytt men.. Merker allerede i dag at det er kjipt å ikke ha skilt! Hjelper liksom ikke så mye med førerkort når man ikke har bil å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Se å få den godkjent, bilen må kjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Du ekke på Nygårdskrysset altså? Har bil ståendes jeg vet du, en liten slump penger og den billigste omregen i verdenshistorien og vips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Hah Skulle gjerne kjøpt den, men tror ikke lommeboka mi er tykk nok for øyeblikket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Har etterkontroll litt senere i dag, så da håper jeg på skilter! Alt av feil er fiksa, så burde gå igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Lykke til! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Det gikk på kusehåret! Nå er det skilter på brakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå