FredrikE24 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Skal du kjøpe deg E24 nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Haha. Skal jeg kjøpe den må du nok ned ganske mye i pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Jaja, nå nekter motorn å gå rundt Plutselig stoppa den og nå står motorn dønn.. Så da blir det visst motorbytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Hehe Nå er den på Nesodden ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Regreim havari? Få tak i en B25 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Virker sånn! Skulle hatt en B25 ja, men jeg henter en B20 til 1000kr etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Jeg har M20B25 stroket til 2,7 liter til deg Du får sjekke ut siste side i tråden min, for der ligger det info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Hehe, hadde gjort seg det! Men er dårlig med penger om dagen så blir nok B20 desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 hva med å skaffe bakfanger samtidig? trodde det var derfor politiet sto bak deg ved vinterbro forleden dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Hehe, ja! Må nesten prøve på det en dag. Men er mye kjeks der, og alt er skeivt så blir ikke lett Politiet lurte bare på hva som skjedde. Når jeg sa jeg skulle bytte motor så lurte han på om jeg ikke bare skulle bytte hele bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Haha xD ja hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Hehe, ja! Må nesten prøve på det en dag. Men er mye kjeks der, og alt er skeivt så blir ikke lett Politiet lurte bare på hva som skjedde. Når jeg sa jeg skulle bytte motor så lurte han på om jeg ikke bare skulle bytte hele bilen.. Burde være mulig å få en fanger til å sitte nogenlunde rett bak der? Bytte bil er jo ikke nødvendig om du får tak i en motor som ikke koster mer enn det bilen er verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Joda, går nok det Er ikke vits i å bytte bil, like greit å bytte motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Får vel kanskje oppdatere her da! I helga satte jeg og noen kompiser igang med motorbytte! Første steget var å få motorn opp i hengern... Det var IKKE lett! Etter mye banning så fikk vi den til slutt opp på hengern. Stakk hjem og lessa E30n på henger, og kjørte dritten til Oslo! Da var det såppas sent at vi bestemte oss for å få oss en god natts søvn, å heller starte på lørdagen! Lørdag formiddag starta vi å demontere og etter mange timer skruing var den nye motoren i søndag ettermiddag. Bilen starta et par timer senere, og ble kjørt hjem! Deilig å ha bilen igang igjen! Ut med gamle motorn. Nye motorn. Motor inne! Bilen lever igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå