Gå til innhold

Erik's E30 320i rat? Ny motor :)

CV-Erik
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 211
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, ja! Må nesten prøve på det en dag. Men er mye kjeks der, og alt er skeivt så blir ikke lett :P

Politiet lurte bare på hva som skjedde. Når jeg sa jeg skulle bytte motor så lurte han på om jeg ikke bare skulle bytte hele bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja! Må nesten prøve på det en dag. Men er mye kjeks der, og alt er skeivt så blir ikke lett :P

Politiet lurte bare på hva som skjedde. Når jeg sa jeg skulle bytte motor så lurte han på om jeg ikke bare skulle bytte hele bilen..

Burde være mulig å få en fanger til å sitte nogenlunde rett bak der? Bytte bil er jo ikke nødvendig om du får tak i en motor som ikke koster mer enn det bilen er verdt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Får vel kanskje oppdatere her da!

I helga satte jeg og noen kompiser igang med motorbytte! Første steget var å få motorn opp i hengern... Det var IKKE lett!

Etter mye banning så fikk vi den til slutt opp på hengern. Stakk hjem og lessa E30n på henger, og kjørte dritten til Oslo! Da var det såppas sent at vi bestemte oss for å få oss en god natts søvn, å heller starte på lørdagen! Lørdag formiddag starta vi å demontere og etter mange timer skruing var den nye motoren i søndag ettermiddag. Bilen starta et par timer senere, og ble kjørt hjem! Deilig å ha bilen igang igjen! :)

527119_10151035827410163_878506362_n.jpg

Ut med gamle motorn.

526223_10151194247004274_899046001_n.jpg

Nye motorn.

IMG_1400.jpg

Motor inne! :)

IMG_1408.jpg

Bilen lever igjen!

IMG_1409.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...