Tzunami Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 ikke dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Hehe Er skikkelig traktorlyd nå da.. Den lekker VELDIG ved manifoldene. Får noen rare blikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Får vel oppdatere litt her da! Bilen funker som bare det, og blir brukt hver dag. Har fått tetta eksosen litt og, så nå er det ingen traktor lenger! Tok av toppen på gamlemotorn her om dagen, og skadene var litt større enn forventa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Ikke rart det var bråstopp hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Dæven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Heheh Godt jeg hadde clutchen inne når den stoppa, hadde vært litt dumt om bakhjula plutselig hadde låst seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Gassvaiern bestemte seg for å ryke midt i en tunell på vei hjem fra jobb i går! Blir ordna så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Slik kan det gå når man vil høre skikkelig fin lyd i tuneller med fjøla i bånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Jepp! Var i ferd med å dra forbi en bil oppover tunellen da det plutselig sa stopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Ordna med hyssing gjennom vindu da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Teipa en snusboks til gasspjeldet så jeg fikk kjørt hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Nå er det like før jeg kjører dritten på høggern... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Etter en hardt pådrag i 1. gir så begynte det å riste og bråke noe voldsomt om man holder litt gass, og det klunker og slår i bakstillinga! Har sett så godt jeg kan uten løftebukk, men ser ingenting som er galt! På vei hjem fra skolen ble det enda verre og, for nå slår det noe inni faen foran også! Om jeg svinger så rister det noe jævlig i hele bilen! Nå er det altså voldsomme ulyder både foran og bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Mellomaksels lageret? Også kalt opphengs lager Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå