CV-Erik Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 E30n i vintermodus Det kommer linselykter med gul film og xenon snart, trur det blir bra
Mikael-B Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Ser bra ut dette, du gjør mye bra med bilen, liker utviklinga
CV-Erik Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Ser bra ut dette, du gjør mye bra med bilen, liker utviklinga Takk for det
Halbakken Skrevet November 20, 2010 Skrevet November 20, 2010 Burde kjøre på med xenon i spredere også, jeg har det liggende og tenkte å montere det Ser utrolig fett ut!
CV-Erik Skrevet November 20, 2010 Forfatter Skrevet November 20, 2010 Burde kjøre på med xenon i spredere også, jeg har det liggende og tenkte å montere det Ser utrolig fett ut! Hehe, har ikke grøftelys jeg;p Men jeg skal faktisk montere nye lamper i dag, med xenon i nær Skal ha xenon og fjern og, men det siste kittet ligger hos en kompis, og gidder ikke stresse med det
CV-Erik Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 Første vasken i vinter, det trengtes !!
CV-Erik Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Litt sladdebilder Litt film også. http://s231.photobucket.com/albums/ee22 ... V00271.mp4
316 Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Kult ! PS: Du trenger en ny støtfanger foran også!
CV-Erik Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Kult ! PS: Du trenger en ny støtfanger foran også! Den er jo ny da! Haha Er bare at den er lilla, men den skal lakkes / prøve og fjerne lakken og få fram krommet igjen
winchester Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Ser slettes ikke verst ut det her, liker fremgangen. Baklampene er greie de, men skulle fått tak i noen Startec senere En preface Alpina frontplate hadde ikke blitt feil på denne, og kanskje staffering bakover på bilen, slik som den andre Alpina replikaen (som nå er ødelagt pga. feil eier) hadde. Lykke til, ser frem til oppdateringer.
CV-Erik Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Ser slettes ikke verst ut det her, liker fremgangen. Baklampene er greie de, men skulle fått tak i noen Startec senere En preface Alpina frontplate hadde ikke blitt feil på denne, og kanskje staffering bakover på bilen, slik som den andre Alpina replikaen (som nå er ødelagt pga. feil eier) hadde. Lykke til, ser frem til oppdateringer. Takk for det Joda, de er greie, men som du sier, skulle hatt no Startec! Men det koster jo skjorta.. Skulle egentlig kjøpe Alpina fronten hans, men han var ikke mye seriøs så det ble ikke noe av
winchester Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 De er da ikke så dyre, rundt 2000,- om du er heldig. Hehe, kom vel ikke som noe sjokk at han var lite seriøs. Får kjøpt de helt ny hos Koed for rundt 3500,- mener jeg å huske, om det er noe du kunne vurdert.
CV-Erik Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Hehe Ja har titta på koed, men 3500kr det bruker jeg ikke på en sånn front! Så får heller vente til det dukker opp en brukt! Evt så hadde M-Tech 1front og hekk vært gromt Da dekker jeg til all rusta på bakplata også! haha!
winchester Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Hehe. Er ikke ofte det kommer ut slike brukte fangere, så du må holde øynene åpne. Må ikke dekk bort rusten, du må fjerne den
CV-Erik Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Hehe, jada. Det blir vel fjerna en eller annen gang! Men fram til da er det kjekt å bare dekke det til Dukker opp mer og mere rust nå Forbanna salt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå