CV-Erik Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Heheh Frister ikke så veldig å ligge på våt grus å skru;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 nei DET er noe annet =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Erik, hvordan går det her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 Skjer ikke så mye Er litt slapp med skruing om dagen, men hender jeg småfikser litt på den.. Står fortsatt på bukker å koser seg hehe;p Må prøve å få tatt en økt på den snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Bilde fra tidligere i sommer Har kjøpt inn sinkgrunning osv, så skal starte å ta litt overflaterust snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Da har jeg fått bytta opphenget, så regner med at det blir å skru bilen isammen igjen i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Tok litt rust på førerdøra i dag Skal lakkeres hvitt senere såklart. For å få alt bra må jeg ha nye kanaler, nye forskjermer, nye hjulbuer bak, og litt småpussing rundt om kring... Blir dyrt å få denne bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Tok den ned fra bukkene i dag Har stått der i 2mnd så var påtide. Eksosen er ikke skrudd på, men mellomakselen sitter der Blir å ta den på henger til verkstedet til en kompis etterhvert å skru på eksos, bytte bremser osv om en stund. Kjekt med et hjul som er låst bom fast... løsna til slutt. Og der sto den på plassen sin igjen! Noen som kan fortelle meg hva dette er forno? Kabler til slitasjevarsler elns? Skulle tro de kablene skal noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Godt å se at det er liv i tråden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hehe Skulle hatt mere penger, så skulle jeg kjøpt ny E30 og satt vekk denne og bare tatt ting når jeg gidder og har penger! Men får bare få den sammen før jeg blir 18 og kjøre så lenge det varer Kjipt med all rusta da men... ratlook senere kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Der var eksosen på igjen Bilen skal flyttes hjem igjen senere idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Nå er bilen hjemme igjen! Et par bilder av E30n sammen med en kompis sin Skyline. Plutselig sa det stopp Eksosen tok i hengern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Ser ut som kabler til slitasjevarsler ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Ser ut som kabler til slitasjevarsler ja. Ok, regna egentlig med det thx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Hm... hva tror folk om ratlook? Tror det er eneste måten denne bilen kan bli kul uten å legge i masse penger! Få den skikkelig lav med breie felger, rusta panser, muligens takgrind osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå