Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis du skal gi folk en sjanse til å kjøpe den, så finnes det en "kjøp og salg" del på forumet.

og ikke ta fyr fordi om arnesen synes det var alt for tynt grunnlag til å prisvurdere en bil, for det var det.

ellers lykke til med salg og evt utbedring av skaden.

Skrevet
1999mod kmstand 220tusen..og frekke tonen din kan du ta mellom deg og mordi.

Har btw bestilt time for utbedring av dette men tenkte å gi folk sjangsen til å kjøpe den hvis det er noen som kan fikse det selv

Utifra årsmodell og km stand så ligger vel verdien imellom 180-200k, om den er i bra stand. Sånn opp imot de andre alternativene på finn.no ihvertfall. Nå vet jeg ikke hva ett verksted skal ha for å gjøre en slik jobb, men skulle jeg kjøpt en slik bil ville jeg ikke vurdert det engang om det ikke hadde vært mye å spare kontra en uten en slik skade. Bmw Fredrikstad mente på at en slik skade kunne koste opp til 40k, men det var med 3 fester som hadde revnet. kan man sveise selv så får man fikset en slik skade iløpet av en helg. Vi brukte ca 7 timer på å utbedre en slik skade på en kamerats e30, dette var 2 fester som hadde revnet. Er vel sikkert litt mer som må skrues av og slikt på e46, så må regne med litt mer tid sikkert.

Frekk og frekk fru blom. Trenger ikke å si slikt til muttern, da ho klarer å gi den infoen som trengs i annonser og slikt :roll:

Skrevet

Bilen må prises ut fra at den må på verksted for reparasjon.Jeg vil da si ca 50000 mindre enn tilsvarende bil uten den skaden. Dersom kjøper er sveisekyndig selv, så vil han/hun kunne fikse dette langt billigere, men de vil ikke gi noe mer for bilen fordet.

Så er det bare å finne sammenlignbare biler på finn å sjekke mot.

Skrevet
Til info er det et feste som er skadet :) 50tusen tar de ikke,var snakk om en dags arbeid på verksted.

Da må du har fått det av ekstremt raske folk.

Det tar tid å demontere bakstillinga, og litt interiør. For så å kappe, og sveise i nye deler.. OG behandle det utvendig og innvendig ;) Og hver gang du rører understell, så skal bilen på firehjulskontroll. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...