Gå til innhold

CODAN FORSIKKRING

haakon6
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg så på en bmw 540 , og tenkte jeg måtte høre med mitt forsikkrings selskap hva denne bilen kostet i året . men etter en tlf til mitt forsikkrings selskap codan så fikk jeg beskjed om at bilen hadde aaalt for mange hester .... 286 hk ... ja jøss super masse hester .... så jeg ba han om og gå og høre med ledelsen en gang til . Men da han ringte tilbake så fikk jeg til svar ,, jeg var for ung ... 34 år gammel og for ung ... jaja . jeg skjønte straks at de ikke vil ha noe mere med meg og gjøre hvis jeg ikke kjøper meg en fiesta eller noe ... tror de er påvirket av sv ... jeg har hatt codan i mange år og altid vert fornøyd med de men ett sted går grensen .. ringte forsåvit til if og fikk 20% ektra etter de 75% jeg har på forsikring fra før . Det kaller jeg og ta vare på kundene .... FØKK CODAN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte dem her om dagen for å høre pris på 320'en min med delkasko. Vi skulle egentlig ha en del prosent igjennom jobben, så håpa på å få no grei pris i og med at jeg ikke har noen bonus fra før av,, men nei da, så klart var det fra 23 år og oppover og jeg er 21, typisk!:P

Men sånn er det nå bare, er ikke no å furte for, så får heller ta en telefon igjen om ett par år:)

sånn som det var nå så kom bilen på rundt 13 i året på meg, kan ikke si at det er så veldig ille egentlig, heller, men får sjekke litt andre steder først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med Unison Forsikring, min erfaring med dem er bare positiv.

Hyggelige priser og god service.

Man får også ekstra rabatt hvis man er BMW CCN-medlem, samt at de dekker banekjøring.

takk for tipset.. tok en kjapp telefon dit nå å sparte nesten 10k i året på legge alle forsikringene mine dit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betaler du egentlig i forsikring hvis du plutselig sparer 10K??!? Det er sånn ca hva jeg betaler totalt for to biler og en campingvogn på kasko, samt den vanlige pakken innbo/reise/ulykke som de fleste har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde bil, skadeforsikring på meg fruen og guttungen. bare bilforsikringa kom på 13k i året med 70%bonus og 16000 kjøre lengde pga en feil og if men med jeg skulle ha 30000 kjøre lengde så forsikringa hadde kommet på 24k. og med kodan kom alt på 15k ink 30000 kjørelengde så sparte vel ca 12k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. ringte forsåvit til if og fikk 20% ektra etter de 75% jeg har på forsikring fra før . Det kaller jeg og ta vare på kundene .... FØKK CODAN

Øøøh... OK? Så nå har du liksom 20 + 75%, noe som skulle bli noe slik som 95% bonus...?

20% etter 75 % er ikke 95 %..! Det blir 80 % totalt..!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20% etter 75 % er ikke 95 %..! Det blir 80 % totalt..!! ;-)

Oops, my bad :oops: Leste nok det etter-ordet litt for fort...

100,- minus 75% = 25,-

25,- minus 20% etter de første 75% = 20,-

100,- og 20,- som restbeløp er lik 80%

Takker så mye :wink:

Blir litt som når vi under kampanjer gir avslag tilsvarende momsen i butikken på våre "momsfrie uker".

De fleste tror det er 25% mens avslaget i realiteten blir 20%. Gjelder å lese riktig... :wink:

Likevel det høyeste jeg har hørt om. Jeg har 75% på tiende året eller noe.

Gamle damen som kjørte på meg i vår hadde Codan :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...