oddis Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Å? Jeg dro mens bilens hans ennå sto på lasteplanet.... søkkbløt. Aldri opplevd maken til regnvær NOEN gang. Måtte holde 50km/t hele veien nedover til Elverum...det regelrett smalt i taket av regnet. Må si det var varierende skillz ute i burneringen. Noen med rwd klarte ikke engang å få skrens, og da er det ille. Vi lo og irriterte oss om hverandre. En tosk tømte halve paraplyen sin over meg også, og jeg var megafristet til å gi han en rett høyre når han ikke engang beklagde seg.
Sirup-Racing Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 noen prata på at eksoshuset hadde sprukket:O hadde visst tatt fyr i eksosbandasjen:P var ikke der, så ta det med en klype salt:) hehe ja møkkaværet var grunnen til at man ble hjemme:P
Nytern Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Var der med bmw'en min og 2 kompiser med hver sin Toyota. Noe forskjell på standarden på de to Toyotaene må jeg si En stk meget ivrig Corolla-eier venter på herjing. MR2'en koser seg i "godværet" Viste seg at det ikke bare var dekkrøyk på slutten her, når vi kom oss på Shell fant vi ut at hele raddisen bokstavelig talt hadde eksplodert. Toyotaen gikk 15mil hjem uten vann i natt. Han har kjørt 20mil med den i dag og. Jeg er bare glad jeg slapp å taue rakleverket Kan godt slenge ut flere bilder av andre, men regner med at andre her har bilder med bedre kvalitet. Litt uvant å ta bilde av biler i bevegelse om kvelden i regnet Edit: Får slenge ved etpar dårlige bilder av bilen dere prater om.. Ups
oddis Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 noen prata på at eksoshuset hadde sprukket:O hadde visst tatt fyr i eksosbandasjen:P var ikke der, så ta det med en klype salt:) heheja møkkaværet var grunnen til at man ble hjemme:P Det hadde blitt lagt ut bilder på fjasboka:
Clerion Skrevet August 16, 2010 Forfatter Skrevet August 16, 2010 Pluggledningene tok fyr faktisk ;D Har ENDEL bilder av den corollaen btw
316 Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Du bruker vel 210 år på å legge ut bildene dine, som vanlig?
Nytern Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Haha, kompisen min setter garantert pris på flere corollabilder! Sykt at pluggledningene tok fyr da, det har jeg aldri hørt om Tyder på at det ble herja hardt nok ihvertfall! Edit: Har forresten noen bilder av Corollaen din og, Clerion! Ble ikke mange da du herja akkurat i det jeg mønstra av som ballast baki kompisrollaen
Nytern Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Jaggu måtte jeg bumpe denne tråden tilslutt.. Lurer veldig på om det blir noe i år? Kunne tenkt meg å ta turen, det var jo skikkelig godstemning i fjor!
316 Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Det blir det, men antakeligvis 30. juli, eller en eller annen lørdag i løpet av juli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå