Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, støyen er et stort minus med Sunny. Men jeg håper for guds skyld du slipper å bremse hardt på våt vei. Da sliter du noe helt jævlig. Gummien er så hard at du får ikke grep i underlaget i det hele tatt. Dekkene skulle aldri vært lov å selge over disk i Norge, spør du meg.

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Liker den fargen der veldig godt. Kler E46 utrolig bra.

Matt svart passer nok om du skal ha karbondetaljer rundt om. Ellers hadde jeg nok gått for sølvfelger type CSL, LM, CH..

Skrevet

grattis med en stilig preface coupe! skulle ønske jeg hadde en.

jeg handla lm replica på gs. grei nok finish! :) jeg hadde vurdert bbs rs (? hvis det er det de heter, de er gromme!) og i matt svart på denne bilen. gul+svart er stilig det! bruce lee farger :) spørs om hvor langt du tar det, sorte nyrer,blink,sideblink, carbon cs splitters + om det er din smak: svart tak. ellers er vel sølv mest clean looking.

høres ut som om du skal style bilen ganske gromt, like greit å ta det i matt svart hvis du kan velge.

Skrevet

Har en del planer for bilen. Å solgte gamle felgene i dag og bestilte meg nye med en gang.

I denne runden ble det gs magic vacum black felger 8,5 fram og 9,5 bak. tror det blir gromt med 265 30 19 bak. :-)

Planen med disse er å matte de ned og legge matt klarlakk på i vinter. tror det kan bli rått. :-D

et4taqmyjkedcqtsmqgu.jpg

Skrevet

Monterte ny felgene i går. synes det ble myyye bedre :D

81ooymrwii5w1vk0p38i.jpg

l735php86g9g55mqx6x3.jpg

Jaaada, den ser ekstremt høy ut nå pga at jeg akkurat hadde sluppet ned jekken. å vinterhjulene sto på andre siden. ;p

s3616s69h8jrc171pqav.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...