Gå til innhold

e46 320ci individual (m3 interiør kjøpt! alcantara selges!)

m0lliz
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, støyen er et stort minus med Sunny. Men jeg håper for guds skyld du slipper å bremse hardt på våt vei. Da sliter du noe helt jævlig. Gummien er så hard at du får ikke grep i underlaget i det hele tatt. Dekkene skulle aldri vært lov å selge over disk i Norge, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

grattis med en stilig preface coupe! skulle ønske jeg hadde en.

jeg handla lm replica på gs. grei nok finish! :) jeg hadde vurdert bbs rs (? hvis det er det de heter, de er gromme!) og i matt svart på denne bilen. gul+svart er stilig det! bruce lee farger :) spørs om hvor langt du tar det, sorte nyrer,blink,sideblink, carbon cs splitters + om det er din smak: svart tak. ellers er vel sølv mest clean looking.

høres ut som om du skal style bilen ganske gromt, like greit å ta det i matt svart hvis du kan velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del planer for bilen. Å solgte gamle felgene i dag og bestilte meg nye med en gang.

I denne runden ble det gs magic vacum black felger 8,5 fram og 9,5 bak. tror det blir gromt med 265 30 19 bak. :-)

Planen med disse er å matte de ned og legge matt klarlakk på i vinter. tror det kan bli rått. :-D

et4taqmyjkedcqtsmqgu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...