EirikL Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Ja, støyen er et stort minus med Sunny. Men jeg håper for guds skyld du slipper å bremse hardt på våt vei. Da sliter du noe helt jævlig. Gummien er så hard at du får ikke grep i underlaget i det hele tatt. Dekkene skulle aldri vært lov å selge over disk i Norge, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Hadde en liten photoshoot med bilen til Ola etter jobb : ) Noen utvalgte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 det er såpass ja. Blir nok bytta ut til bridgestone, falken eller pirelli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Fornøyd med bildene mathias. Stor takk til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Skal kjøpe nye felger nå som jeg har solgt mine gamle felger. Hva skal jeg gå for? Mattsvarte felger eller sølv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Liker den fargen der veldig godt. Kler E46 utrolig bra. Matt svart passer nok om du skal ha karbondetaljer rundt om. Ellers hadde jeg nok gått for sølvfelger type CSL, LM, CH.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Har tenkt å sette på litt karbondetaljer etter hvert:) Vet du om nettsider der jeg kan kjøpe csl, lm, ch i replika? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 grattis med en stilig preface coupe! skulle ønske jeg hadde en. jeg handla lm replica på gs. grei nok finish! jeg hadde vurdert bbs rs (? hvis det er det de heter, de er gromme!) og i matt svart på denne bilen. gul+svart er stilig det! bruce lee farger spørs om hvor langt du tar det, sorte nyrer,blink,sideblink, carbon cs splitters + om det er din smak: svart tak. ellers er vel sølv mest clean looking. høres ut som om du skal style bilen ganske gromt, like greit å ta det i matt svart hvis du kan velge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Har en del planer for bilen. Å solgte gamle felgene i dag og bestilte meg nye med en gang. I denne runden ble det gs magic vacum black felger 8,5 fram og 9,5 bak. tror det blir gromt med 265 30 19 bak. Planen med disse er å matte de ned og legge matt klarlakk på i vinter. tror det kan bli rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 edit: åja, du hadde kjøpt blir sikkert bra med der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 håper det blir bra. Blir hvertfall bedre enn før, håper jeg. Noen som vet om det kommer til og subbe med 265 30 19" bak ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Monterte ny felgene i går. synes det ble myyye bedre Jaaada, den ser ekstremt høy ut nå pga at jeg akkurat hadde sluppet ned jekken. å vinterhjulene sto på andre siden. ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Pent Ola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 takk robin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Trenger blinklys, å grill til panser. Noen som har og selge? Noen som veit hvor det er rimeligst og best og handle dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå