Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hørtes litt bale ut da. men er nå kje så langt fra polen te tyskland så om det er noe så kan han alltid frakte det bort å ordne det. ka me di som montere hos ess tuning da? må di åxå til tyskland? kan høre med vegvesen imorra åssen di vil ha papirene sine

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er ikke noe forskjell om du monterer i garasjen din, på butikken, eller under senga di. Det har med at du endrer avgassen på bilen din og da MÅ du inn og få sånn test.

De kommer til å si at du må til uavhengig laboratorium. OM de ghar begynt med slikt i Norge enda veit jeg ikke, de gjorde hvertfall ikke det i 2009 når jeg spurte.

Skrevet

Må nok det ja, men det er nok ikke mange her inne som kjører med det godkjent.

Det jeg mente er at det spiller ingen rolle hvem eller hva eller hvor det blir montert, alle må godkjenne uansett. Og da må du dit.

Skrevet
Lakkering er alltid bra.... Hvis du er ute etter rusta, anbefaler jeg deg å ta av bakfangern og se over der jhvor festene til kollisjonsbjelka bak er .. :)

Er av med fangeren nå . fantes ikke rust der :-D

Skrevet
Lakkering er alltid bra.... Hvis du er ute etter rusta, anbefaler jeg deg å ta av bakfangern og se over der jhvor festene til kollisjonsbjelka bak er .. :)

Er av med fangeren nå . fantes ikke rust der :-D

Bra for deg :P Var altfor mye hos meg but not any more :D

Skrevet

hehe, rakk ikke og montere ferdig bilen i går, så blir ikke lagt ut noe bilde av ferdig resultat før jeg får montert bakfangern. å det blir ikke før i morgen..

Levert bilen på frontruteskift i dag ! wee!

Skrevet
Bilen er ferdig montert og endelig fikk jeg montert ny frontrute. STORFORNØYD ;-D

Legger ut bilde snart :-D

venter enda ;)

Skrevet

jaa, sliter med å få inn bilder på pcn for øyeblikket. ; p

Men har enda en update! Har skaffet meg m3 fanger :-D

Så spørsmålet er: m-tech fannger eller m3 fanger? :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...