bmwgreg90 Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 hørtes litt bale ut da. men er nå kje så langt fra polen te tyskland så om det er noe så kan han alltid frakte det bort å ordne det. ka me di som montere hos ess tuning da? må di åxå til tyskland? kan høre med vegvesen imorra åssen di vil ha papirene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Er ikke noe forskjell om du monterer i garasjen din, på butikken, eller under senga di. Det har med at du endrer avgassen på bilen din og da MÅ du inn og få sånn test. De kommer til å si at du må til uavhengig laboratorium. OM de ghar begynt med slikt i Norge enda veit jeg ikke, de gjorde hvertfall ikke det i 2009 når jeg spurte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 det var ikke det jeg skreiv. jeg spørte bare om alle som montere kompressor hos Ess eller noe må dra til Tyskland for å få di godkjent? eller ka di gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Må nok det ja, men det er nok ikke mange her inne som kjører med det godkjent. Det jeg mente er at det spiller ingen rolle hvem eller hva eller hvor det blir montert, alle må godkjenne uansett. Og da må du dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Lakkering er alltid bra.... Hvis du er ute etter rusta, anbefaler jeg deg å ta av bakfangern og se over der jhvor festene til kollisjonsbjelka bak er .. Er av med fangeren nå . fantes ikke rust der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Er og lakkerer bakluka og lista under bakluke nå, gleder meg til og se resultatet bilder kommer i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Lakkering er alltid bra.... Hvis du er ute etter rusta, anbefaler jeg deg å ta av bakfangern og se over der jhvor festene til kollisjonsbjelka bak er .. Er av med fangeren nå . fantes ikke rust der Bra for deg Var altfor mye hos meg but not any more Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 hehe, rakk ikke og montere ferdig bilen i går, så blir ikke lagt ut noe bilde av ferdig resultat før jeg får montert bakfangern. å det blir ikke før i morgen.. Levert bilen på frontruteskift i dag ! wee! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Bilen er ferdig montert og endelig fikk jeg montert ny frontrute. STORFORNØYD ;-D Legger ut bilde snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 hvis bilen er mer enn 10 år gammel, kan du da godkjenne kompressor i vognkort uten å betale avgifter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Bilen er ferdig montert og endelig fikk jeg montert ny frontrute. STORFORNØYD ;-D Legger ut bilde snart venter enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 jaa, sliter med å få inn bilder på pcn for øyeblikket. ; p Men har enda en update! Har skaffet meg m3 fanger Så spørsmålet er: m-tech fannger eller m3 fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 M3 ja : -p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 har en på jobb sjø, som æ ska lakker osv å monter tenkt æ Hva får man igjen for m-tech fanger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå