code13 Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Se der ja, ble ikke dumt med de felgene heller Du får legge ut flere bilder . Blinklys og sånt er jo greit å handle fra GS? fin pris og de sender ganske raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Trenger blinklys, å grill til panser. Noen som har og selge? Noen som veit hvor det er rimeligst og best og handle dette? kan få kjøp org blinklysene mine til en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Hvor mye skal du ha erlend ? Tror dere det vil være bedre med mørke eller lyse blinkers ? Å burde grillen helst være som den er eller kan det bli bedre med svart grill ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 nei si det må prøve å få ryddet ut av garasjen før vinteren så... kan jo komme å se om du finner noen E36 deler du har lyst på også ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Når har du tid? Send meg ei mld eller ring på i mårra om du har tid. tlf95481391 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Står ute her og skal skifte xenonpære, å når jeg setter i den nye pæra på nærlyse å skal sette på lysene så går pæra til helvette med en gang...!! noen som har noen erfaring med dette og hva det kan være ? Trenger svar asap, da bilen skal på eu kontroll denne uka takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 har du tatt rett på pæra eller skrapt glasset på vei inn ? ka skjer når pæra går til helvette da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 har du tatt rett på pæra eller skrapt glasset på vei inn ? ka skjer når pæra går til helvette da ? det som skjedde var at den lille kulen i midten av pæra ble "gul" ? når jeg slo de på. Altså den gikk til helvette med en gang jeg skrudde på lysene. kan dette skje bare ved at jeg skraper borti når jeg skal sette pæra inni ? eller kan det være noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 Idag har jeg fått skjekket litt mere, og pæra er ikke gåen. da er det vel tenneren som er ferdig? Noen som har noen peiling, eller har noen tenner og selge meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 det må senkes ja ola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 spiderpig : haha, der ser den jævlig høy ut. hadde akkurat skifta om til de felgene der, å da synker bilen ned først etter du har kjørt den en tur ser jo ut som bilen står på stylter der. Men har lyst å få valsa bak å satt på m3 skjermer fram å seeeenke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Har montert anlegg i bilen nå, og beholdt orginalspilleren, kjøpte en omformer på bilradiospessialisten. Jeg ville ikke ødelegge den orginale finishen så valgte og bruke org spilleren. Kobla meg opp på høytallerne bak (tok signal derfra) også la jeg opp en remote fra spilleren og bak til forsterkeren. Vil ikke skryte av bassen for å være ærlig. Og jeg var på bilradion og fikk følgende svar: for det første så bygger du i den værst tenkelige bilen, disse er veldig isolert! Å så sa han at det blir ikke bra med en omformer og på org spillern , men det skulle fungere bedre enn dette! Noen som har noe peiling på dette!? Spiller med alpina v12 forsterker og rockford fosgate p3 sub . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Har hatt samme problemet både i E39 jeg har hatt og E46 sedan/coupe. Eneste bilen hvor lyden ble bra, var i en E46 328ci med org. Harman/Kardon inkl. sub, koblet som du på enda en.. da ble lyden fin Men du kan jo handle bedre høytalere evt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Er det ikke at jeg ikke får tilstrekkelig med signal fra høytallerne i hatthylla da? For alt fungerer som det skal bortsett fra suben. Er eneste alternativet og bytte spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Du får nok tilstrekkelig med signal, men er nok for tett i mellom.. har du skipose? om du ikke har, så er det en utskjæring til dette i bakplaten i baksetet.. du ser det fra bagrommet, denne kan du alternativt åpne litt i.. det kan jo slippe litt mer lyd i mellom.. Det peneste da vel da å skjære rundt og dekke den skarpe kanten med en type list, så det ikke ser helt jall ut.. tross alt bmw vi kjører.. heh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå