Gå til innhold

e46 320ci individual (m3 interiør kjøpt! alcantara selges!)

m0lliz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Står ute her og skal skifte xenonpære, å når jeg setter i den nye pæra på nærlyse å skal sette på lysene så går pæra til helvette med en gang...!! noen som har noen erfaring med dette og hva det kan være ? Trenger svar asap, da bilen skal på eu kontroll denne uka :-)

takker for svar! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du tatt rett på pæra eller skrapt glasset på vei inn ?

ka skjer når pæra går til helvette da ? :)

det som skjedde var at den lille kulen i midten av pæra ble "gul" ? når jeg slo de på. Altså den gikk til helvette med en gang jeg skrudde på lysene. kan dette skje bare ved at jeg skraper borti når jeg skal sette pæra inni ? eller kan det være noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

spiderpig : haha, der ser den jævlig høy ut. hadde akkurat skifta om til de felgene der, å da synker bilen ned først etter du har kjørt den en tur :D ser jo ut som bilen står på stylter der. Men har lyst å få valsa bak å satt på m3 skjermer fram :-D å seeeenke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har montert anlegg i bilen nå, og beholdt orginalspilleren, kjøpte en omformer på bilradiospessialisten. Jeg ville ikke ødelegge den orginale finishen så valgte og bruke org spilleren. Kobla meg opp på høytallerne bak (tok signal derfra) også la jeg opp en remote fra spilleren og bak til forsterkeren. Vil ikke skryte av bassen for å være ærlig. Og jeg var på bilradion og fikk følgende svar: for det første så bygger du i den værst tenkelige bilen, disse er veldig isolert! Å så sa han at det blir ikke bra med en omformer og på org spillern , men det skulle fungere bedre enn dette! Noen som har noe peiling på dette!? Spiller med alpina v12 forsterker og rockford fosgate p3 sub .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt samme problemet både i E39 jeg har hatt og E46 sedan/coupe. Eneste bilen hvor lyden ble bra, var i en E46 328ci med org. Harman/Kardon inkl. sub, koblet som du på enda en.. da ble lyden fin :) Men du kan jo handle bedre høytalere evt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok tilstrekkelig med signal, men er nok for tett i mellom.. har du skipose? om du ikke har, så er det en utskjæring til dette i bakplaten i baksetet.. du ser det fra bagrommet, denne kan du alternativt åpne litt i.. det kan jo slippe litt mer lyd i mellom.. Det peneste da vel da å skjære rundt og dekke den skarpe kanten med en type list, så det ikke ser helt jall ut.. tross alt bmw vi kjører.. heh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...