SweetBMW Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 hva må jeg gjøre for og ordne med kompressor da? finnes dette brukt? og er det lett og "montere" ? jobber som biloppretter så skifting av skjermer ser jeg på som den lette delen av jobben Ja ok men da skal det ikke være noe problem for deg det Kompressor sats ligger fra ca 40K hos Ess Tuning men da fåru montert og garanti. PLuss mapping og alt. Da er ting i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 hva må jeg gjøre for og ordne med kompressor da? finnes dette brukt? og er det lett og "montere" ? jobber som biloppretter så skifting av skjermer ser jeg på som den lette delen av jobben Ja ok men da skal det ikke være noe problem for deg det Kompressor sats ligger fra ca 40K hos Ess Tuning men da fåru montert og garanti. PLuss mapping og alt. Da er ting i boks. får du ut mye hk med kompressor da? Har ikke noen bekjentskaper med kompressor bygg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 http://www.esstuning.com/products/M54B2 ... 2%29-.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 det frister det der. men hvordan er dette til motoren? er det hard påkjenning ? finnes det og få tak i dette brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Brukt finnes ja, men ikke å anbefale. De montere, garanti, og alt. Holdbarhet er alt dise settene er om. De er bygd for å brukes på org motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Åja, høres jo genialt ut da. Men rart det ikke er flere som gjør dette;p er det kanskje pga prisen? for legger du i 80 tusen til så har du jo en m3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 ikke alt som får godkjent vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 sant så sant. er vel en del mere jobb ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 eg ordnet meg med kompressor hos en i Polen. han bestiller da kompressor fra USA eller Europa som er da Ess tuning sin men MYE billigare å setter det sammen. han driver å bygger om biler til drag og bane så eg rekner med han har litt peiling. så blir det omlakkering og soting og felg. sparer MYE peng og får meg en liten ferie samtidig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Ja du sparer mye penger på å handle fra USA. Grunnen til at det ikke går i Norge er fordi at vi lever i et avgiftshelvete av et land som momser oppå momsen pluss moms på momsinga av momsen og toll på moms pluss moms på toll og moms på tolling av momsen pluss en som momser i seg kake lagd av avgifter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 hehe så sant så sant. sparer ca 70 tusen for å gjør det eg skal nedi Polen istede for Norge:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 hvor mye må man ut med for dette nede i polen da? hvordan er det og få godkjent kompressor i vognkort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Umulig å få godkjent om du ikke tar deg en tur til TuV i tyskland for avgass test som koster ca 30k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 kompressor 9 tusen arbeid 2-3 tusen heilbillakkering rundt 10 tusen ( betalte 8 for 2 farger på min volvo v40 sølv og perle svart) soting av ruter rundt 1 tusen felger kroma rundt 15 tusen om han i Polen ordne med alle papir ang motor effekt etter, støy og co2 utslipp så er det vel bare å tolke det til norsk elle engelsk å visa på biltilsynet? mener di har åxå en sånn greie på østlandet en plass? så alle som setter kompressor elle turbo må te tyskland for godkjenning? oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Om han polakken måler avgass på verkstedet sit så er ikke det godkjent. De krever test fra uavhengig laboratorium. Ssit jeg dreiv og undersøkte dette med kompressor på Mazdaen min så fant jeg ingen steder i Norge som dreiv med dette, snakka med mange statlige og private organer. Endte med at jeg måtte til TUV i Tyskland. Det er det SS Perf. Gjør når de godkjenner biler som er ombygd også. Men de har LITT erfaring med dette ifht til vanlige mannen i gata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå