SweetBMW Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 om du har skaffa deg org m3 fanger så blirn for brei bak.. kommer ikke til å se ut om det ikke blir bretta inn greit under skjerma dine. eller valsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 det er framfanger, og såvidt jeg har fått fortalt - så sto den på en e46 330 cab så tror den skal passe, om han som hadde den ikk har montert m3 skjermer da. ;p Må nesten få prøvd den på nå kommende tirsdag skal prøve og få lagt ut noen bilder også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 blir en tomme for brei foran og gitt. og med m3 skjermer foran og ikke bak ser det idiotisk ut . men prov om du får pressa den inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 skal jo selvfølgelig ha m3 bak og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 da har jeg fått kommet igang med m3 fangeren har lyst til og kjøpe splittere i carbon, noen som har link der jeg kan få kjøpt dette billig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 da var det endelig blitt varmt nok til at jeg kunne montere sommerhjulene her kommer noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Ser bra ut! Hvordan fanger skal du ha bak når du sier M3 fanger? Skal du ha original og bredde hjulbuer eller annen løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Når den tid kommer er det vel mest naturlig og kjøre på, montere m3 skjermer bak og fram. Synes det er så mye penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Ja jeg er enig i det. Du får rope ut om du skal kvitte deg med bakfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 bladde litt rundt her i sted, og fant ut at det er sånn jeg vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Bare og begynn å spar det Ola :- D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 ja ! du som må hjelpe meg med import av m3 vet du vanvik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Tenker du å bygge om alt eller bare utseende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 alt er vel drømmen aLan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå