[space] Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Nå er dessverre tiden her hvor jeg "må" kvitte meg med bilen som har gitt meg de beste bilopplevelsene til dags dato. Bilen er en sapphire black 2004 modell som har rullet rett over 80.000 km. UTSTYR/INFO -Sportsratt i skinn med multifunksjon -M sport skinnseter -M sport understell med Eibach Pro Kit fjærer -Business cd med største hi-fi pakka Motoren er den fabelaktige 2.2l M54 på 170 hk (210 Nm, 0-100 km/t på 7,7 sekunder) Bilens egenvekt er 1250 kg. Bilen har vært i mitt eie siden februar 2009, og har rullet 20.000 km etter det. Det er da montert Eibach Pro Kit fjærer, byttet bremser, byttet hjullager, montert Aero frontfanger og sideskjørt, "custumsotet" baklyktene, byttet til kortere antenne, og selvfølgelig masse pleie og kos. PRIS Jeg vil ha 280.000 for den, inkl. de nydelige 19" CSL-replicaene. (235 framme, 265 bak) Kan selges på originale 17" for 270.000. Om kjøp med 19" følger også 17" med i prisen. Det følger også med kledelige 17" vinterdekk, og orginalfanger og sideskjørt, samt aero diffuser, som jeg ikke har montert. Innbytte i e91 (3-serie touring) 2006-2010 kan være meget interessant. Det er vel egentlig unødvendig å nevne at bilen har blitt tatt godt vare på. Ellers vil jeg si at cab-sesongen i Norge starter i mars, og varer til oktober. Varmeapparatet er godt, og NEI, det er ikke kaldt selv om temperaturen synker ned mot 10 grader. Tenk på det som om du er ute og går tur med din kjære, men faktisk sitter komfortabelt med varmluft blåsende i fanget, og gjør det du liker best: Kjører sportsbil! Mer info, om bilen mens den har vært i mitt eie: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=108025 Eksempel på hvordan en opplever Norge på best mulig måte: viewtopic.php?f=9&t=123178 Legg merke til at det er helt ok med bagasjeplass til 2 på tur! Og nå, BILDENE Resten ligger her: http://www.flickr.com/photos/simonhh/se ... 821214043/ Bilen overrekkes deg nypolert og vokset. (Så jeg får gitt den litt ekstra kjærlighet før jeg gir slipp på den) Utstyrsliste: KONTAKT Simon tlf/sms: 902 38 946 mail: simonhh(krøll)gmail(dått)com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Håper virkelig denne havner hos en entusiast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 En fantastisk fin bil... perfekt for norske veier. M54B22 motoren er uten tvil en av BMW´s aller beste alminnelige konstruksjoner og eksoslyden den gir i Z4 er fenomenal. Jeg mener at nettopp E85 Z4 2.2 er en av BMW´s fineste gjennom alle tider. Ikke for avansert, ikke for dyr... bare herlig en vakker sommerdag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ET Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Ser ESS tuning ca 5.800 Euro for kompressorkit til din 2.2i. Er det ferdig montert, og alt ship-shape til å kjøre, eller kommer det masse ekstra til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Det må du vel høre med ESS om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ET Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Det må du vel høre med ESS om? De åpner ikke før mandag Tenkte space vet litt om dette, siden han er ihuga entusiast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Bilen kan sees utenfor Stenshagen i Oslo i morgen kveld, 6/9 18:30, på lanseringen av den nye 5-serie touringen. Prøve å få napp med noen salgsplakater i vinduene. ET: Jeg TROR den prisen er ferdig montert, men ikke sikker. Jeg vet om en som har dette kittet, og tror han er rimelig fornøyd. Jeg har også testet en 3.0 med ESS kit, og det gikk helt sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ET Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 "]Bilen kan sees utenfor Stenshagen i Oslo i morgen kveld, 6/9 18:30, på lanseringen av den nye 5-serie touringen. Prøve å få napp med noen salgsplakater i vinduene. På Skøyen (Sjølyst)? Er det ekstra godt høsttilbud på din ved signering i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 På Skøyen i morgen ja. Hehe, LITT tilbud kan du få, men ikke forvent deg å kjøpe Norges billigste Z4 Den går fortsatt ikke for 250.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 17:30 starter det visst, men varer jo uansett et par timer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Fortsatt ikke solgt. Muligheter for en god deal her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Da ligger den på finn igjen, etter en pause fra søkelyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Fikk du prisantydning ? lettsolgt ? har en på gang jeg vurdere å kjøpe for videresalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg