Gå til innhold

mr paulsens røde e91 nye bilder 16/10

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er bilder med Blackline-lykter da? :) Pen bil du har ! Riktige oppdateringer :)

har lyktene liggende på bildelelageret mitt :) har ikke brukt bilen på en måneds tid så har rett og slett ikke kommet på å montere dem.

har kjøpt en RØD 1995 modell e34 touring som jeg bruker til dageligkjøring.ikke så lett å få dama til å forstå at jeg trenger 2 biler men alt går. :wink:

blir nok flere oppdateringer når det blir varmere i været! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 1 month later...

da var det handlet inn litt deler igjen. har kjøpt inn nye støtdempere forran og noen stag og slik til forstillinga,så ikke noen spenende greier egentlig.

har også kjøpt inn senkeskåler for å montere forran da bilen egentlig er stiv nok men ca en cm eller to for høy forran.

vurderer også og montere bmw preformance bremser, om ikke annet for at det ser pent ut!

skal også bestille hartge eksos om noen uker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var det handlet inn litt deler igjen. har kjøpt inn nye støtdempere forran og noen stag og slik til forstillinga,så ikke noen spenende greier egentlig.

har også kjøpt inn senkeskåler for å montere forran da bilen egentlig er stiv nok men ca en cm eller to for høy forran.

vurderer også og montere bmw preformance bremser, om ikke annet for at det ser pent ut!

skal også bestille hartge eksos om noen uker. :)

Har du noe info/bilder av disse senkeskålene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...