Bmw mann Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Selger et komplett kit med alt som trengs for å gjøre din gamle Bmw e36 til en nyere og RÅ bil. Kittet inneholder enormt med deler som skal få bilen din til å bli så lik som mulig en E46 GT. For å nevne noe: Panser Frontlykter Frontfanger Sideskjermer foran og bak Sideskjørt Bakfanger +++ Bilder har jeg ikke da kittet ligger lagret trygt og varmt på et lager ca 40 min fra meg, men her er en link som kan brukes: http://www.czt.no/catalog/product_info. ... ts_id=2338 Czt selger kittet for i underkant av 47 000,- NOK, det samme gjør GSbildeler. Har ikke pakket opp kittet en gang, selges pga at jeg har solgt bilen som kittet skulle på... Bud mottas, men det selges ikke for under 33 000,- Har du en en Mini av eldre versjon, så kan jeg vurdere innbytte på den.. Har en del deler som ligger på lageret sammen med styling kittet. Dette er noe av det : 2 dashbord, den ene med airbag på passasjer side komplett ledningsnett fra M3 unntatt hjernen Komplett aC fra M3 Masse er interiør deler som : takpanel, dørpaneler, innstegslister, dør lister Bakaksling fra 318is Bensintank fra M3 ink 2stk bensinpumper Bremse calippere fra 318is ++++ Alt dette kan medfølge i prisen! Det er mye mer enn skrevet, men kommer ikke på alt i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 er iallefall ikke noe e46 Kitt er jo e46 look panser med no sidel styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 er E46 GT, det er ikke det samme som vanlig E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 følger det med tuv pappirer på dette sette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Angående tuv så må jeg sjekke opp det. Mulig jeg kan skaffe det. Til dere andre: det som står i annonsem er det sammesom står på gsbildeler og czt. Minner dere på at det er min salgsannonse. Ta kontakt om dere vil kjøpe, hvis ikke, la vær å skriv noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Okei. men Produsenten er Zeidel i allefall, kan jo være greit å ha med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 er E46 GT, det er ikke det samme som vanlig E46 Nei det er ikke det samme, da det ikke finnes noen e46 gt. Det finnes e46 m3 gtr, men det kitet der har ingen likheter med disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Jeg har brukt info fra leverandør ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå