steine89 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Tenkte eg skulle legg ut noken biler av bilen min, og høyre ka folket synst om den. Noken specs: Fk 60-40 senk, eibach justerbare stabstag foran og bak, tårnstivere foran og bak, shortshift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Fjerner du det dritet som henger i bakruta er den perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steine89 Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Det er vekke nå ja:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 M-logoen i grillen bør du sette på midten ikke så klint opp til kanten på panser Chromenyrer tror jeg hadde gjort seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 denne likte jeg, et godt eksempel på hvordan en e30 skal se ut hva heter fargen? som han over sier så bør ///M emblemet senkes litt, og kanskje skaffe sorte skruer til frontleppa. personlig så hadde jeg valgt andre frontlykter og nyrer og uten øyelokk (men det er jo bare småpirk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 av med øyelokkene, litt mindre soting i vinduene, shadowline- andre felger, sette på de listene som mangler etc. så begynner den å bli fin. Sorte DE lykter hadde heller ikke vært feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steine89 Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Rutene blir nok som dei er, shadowline... skeptisk, synst det er fint med chrom og blåfargen som er der. Er på jakt etter listene, fekk ikkje dei med bilen. M merket trur eg at eg tar vekk, og planen var nye felger til neste sommer, tenkte på BBS replica eller noke slikt. Trur og det hadde vore fint med gule lykter. Litt kjekt at eg har papirer om ka som er gjort med bilen siden den var kjørt 19000km:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Startec baklykter, BBS RS og chromenyrer så har du en perfekt E30 du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Høres ut som du har planene i orden! Hadde prioritert felger først. Har så utrolig mye å si for looken på en bil Gule lykter er utrolig stilig på blå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Gule lykter er tøft til blå bil. Men da bør du jo også få tak i gule grøftelys:) Men for all del, en kjempefin e30! Det skal du ha:) M-merket ville jeg fjerna da det ikke er noen M bil, men hver sin smak. Synes også det er tøft med svart matt nyre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå