Bimmarn Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Hei! Noen som har peiling på hvordan jeg skal få disse til å fungere. Har ligget lenge uten batterier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Sist jeg sjekka med Defa så måtte man bestille ny kontroll, koster rundt 900.- pr stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmarn Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 ! emmm....da greier jeg meg med to som fungerer:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Stemmer det. Disse er RF baserte og skal ikke kodes på noen måte. Det er kun de små minibryterene inni som settes i samme posisjon som på hovedburken i bilen hvis man har skaffet seg en ny fjernkontroll. Funker de ikke ved batteribytte er det vel bare til å kaste. og ny koster rett under høvdingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå