Gå til innhold

Seriøst,nå begynner jeg bli lei lykteproblemer!! [E36]

Sokki88
 Share

Anbefalte innlegg

Har byttet lamper 3 ganger,uten at det kostet meg noe,og har prøvd koble om diverse ting og tang av ledninger osv...Men Det blir ikke riktig uansett...

Bilen min er en 97 316I business med den store computeren...Men alikevel Fk's lykter feiler...

Har pære,byttet til LED,byttet tilbake til Pære,og uansett fungerer det ikke....Jeg gir opp jeg..Ser på andre biler med samme lykter,for meg virker det som at jeg bare har fått mandagsprodukter... Så blir jeg satt ut av kjørecomputeren,jeg har Check funksjonen,men den fungerer ikke,ergo,skal jeg ha lykter med eller uten check kontroll da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle har de feilene med de lyktene der uansett! er en grunn til at orginalt er best!

du må få tak i de med CC, ELLER!! du må flytte ledningene slik at de passer riktig... jeg hadde de lyktene der en kort stund på min gamle bmw, men der lyste bare den mitterste på den ene, og den ytterste på den andre... du må fram med glødelampe eller noe, og koble opp strøm til riktig lampe... er ikke vanskelig, men prøv å få tak i cc lykter først! hvis det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser dere koblinger fra bilens ledningsnett:

u4h2p27auyuaiepqq2n9.jpg

Her er koblingskontakten på lyktene

ucfgwrcnh2yh6pecj2a5.jpg

Altså,jeg mangler to pinner på kontakten fra bilens ledningsnett,mens jeg mangler en på den ANDRE siden,men alikevel så fungerer den på venstre side som den skal :S

Hadde jeg hatt check kontroll hadde jeg vel hatt alle pinner på kontaktene fra bilens ledningsnett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...