Sokki88 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Har byttet lamper 3 ganger,uten at det kostet meg noe,og har prøvd koble om diverse ting og tang av ledninger osv...Men Det blir ikke riktig uansett... Bilen min er en 97 316I business med den store computeren...Men alikevel Fk's lykter feiler... Har pære,byttet til LED,byttet tilbake til Pære,og uansett fungerer det ikke....Jeg gir opp jeg..Ser på andre biler med samme lykter,for meg virker det som at jeg bare har fått mandagsprodukter... Så blir jeg satt ut av kjørecomputeren,jeg har Check funksjonen,men den fungerer ikke,ergo,skal jeg ha lykter med eller uten check kontroll da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Du skal ha lykter med checkcontroll bak. Foran har det ikke noe å si hva du skal ha vil jeg tro! Men sjønner ikke helt hva problemmet er? Får du ikke lys i pæra eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki88 Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 på venstre bak er alt fint men på høyere er kjøre og brems i et men i feil rute. Kan ta bilder etterpå i dag er på jobb nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki88 Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Da er bilder tatt og nå er de lagt ut: Her ser dere hvordan lykten skal være: Her er høyere siden av lykten som er gal: Håper på hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Det var slik til meg en gang og. Da var feilen att det var fukt i kontaktene te baklyktene, og pinnene til kontakten var ikike langt nok inn.. Bare ett lite tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Kompis av meg har samme problemet, løsning var at han ikke hadde CC. Å ser her at du nevner at CC ikke virker, så da er nok det problemet:). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki88 Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 And what to do then?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 And what to do then?? Da må du få orden på CC, må sikkert kjøpe ny computer? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki88 Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Jeg har Computer med check kontroll som har stått i org siden bilen ble laget...Men check kontrollen er ikke aktivert tydeligvis :S Men alle andre funksjoner fungerer :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 De er cc på alle de store computerne uansett om bilen har de eller ikke. Får du bare firkanter når du trykker inn har du ikke cc og må kjøpe lykkter som er beregnet for biler uten dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 alle har de feilene med de lyktene der uansett! er en grunn til at orginalt er best! du må få tak i de med CC, ELLER!! du må flytte ledningene slik at de passer riktig... jeg hadde de lyktene der en kort stund på min gamle bmw, men der lyste bare den mitterste på den ene, og den ytterste på den andre... du må fram med glødelampe eller noe, og koble opp strøm til riktig lampe... er ikke vanskelig, men prøv å få tak i cc lykter først! hvis det går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki88 Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 koed har det. Men på den kontakten jeg har på disse lyktene er alle pinner i mens jeg mangler to på ledningen på bilen på høyere side. Tror jeg har cc nå. Noen måter å sjekke det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki88 Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Her ser dere koblinger fra bilens ledningsnett: Her er koblingskontakten på lyktene Altså,jeg mangler to pinner på kontakten fra bilens ledningsnett,mens jeg mangler en på den ANDRE siden,men alikevel så fungerer den på venstre side som den skal :S Hadde jeg hatt check kontroll hadde jeg vel hatt alle pinner på kontaktene fra bilens ledningsnett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 De er bare og se om du har nivåføler på spylerveske tanken, bunnpana og bremseveskebeholderen. Har du de har du cc, men jeg har enda ikke sett en 316 som har de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå