bcRichard Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Noen som vet hvos man kan få tak i en sånn genser? Har lett overalt men finner ingen.. (Ilustrasjonsbile) Noe sånt bare at det står BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Solgte de på Gatebil. og er like tåpelige hvert år;P men hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Mange av kompisene mine som kjører bilcross har sånne gensere med Opel, Volvo osv. Må jo ha sånn jeg også siden jeg kjører BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Har sett det på gatebil et år jeg også, har en slitt en liggans i klesskapet. Men bruker den bare når jeg er hjemme. Gidder ikke å gå rundt med den i byen. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Hehe ja selges på gatebil bare lag en selv, husker ikke hva den sia heter i farta, kan finne det ut når jeg kommer hjem fra jobb edit :http://www.spreadshirt.no/lag-din-egen-t-skjorte-C59/department/1/product/19764221 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 harry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Blodharry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Uff, ja... Hadde aldri vist meg offentlig i dette plagget, da diskuterer jeg heller Shampoo på et bilforum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 harry! +1 Like harry som å ha 247 wounderbaums i bilen. Har sett et par volvo baksete jenter med sånne gensere og forbinner det nemmelig akuratt med den bil kulturen.. Kjøp deg heller et org. BMW plagg... http://nettbutikk.gsbildeler.no/ >Tilbehør >BMWeffekter/klær/modellbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 www.harrysweats.com/uk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 harry! +1 Like harry som å ha 247 wounderbaums i bilen. Har sett et par volvo baksete jenter med sånne gensere og forbinner det nemmelig akuratt med den bil kulturen.. Kjøp deg heller et org. BMW plagg... http://nettbutikk.gsbildeler.no/ >Tilbehør >BMWeffekter/klær/modellbilder Ånei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Hahaha. Shampo praten er jo ålreit da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Da hadde jeg heller hatt en sexdokke som sidepassasjer i en M5 altså, istedet for en sånn genser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Greit nok på biltreff, men ville vært flau av å gå med den til "vanlig". Blir nesten like teit som å ha "my other ride is your mom" i bakruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå