SSM Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Den pene hvite E46Ci trenger seriøst et sett med nye skilt! De ødelegger mye av bilen synst jeg Ser ut som det var et bra treff, synd jeg ikke fikk delta denne gangen. Var travelt opptatt med en 850Ci som skulle ha polering og klargjøring for slag.
///Mysild Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Så ut til å være bra! hvem vant og slikt? poenglister
StigJ Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Veldig fint arrangement og masse fine biler! Gleder meg til neste år. Jeg hadde ikke tid til å klargjøre bilen helt slik jeg ville, men kommer nok sterkere tilbake neste år i klassen "Eldre modifisert" Meget flott den E12en din. Litt mer shining på den så er den en meget farlig konkurrent til neste år.
SSM Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Veldig fint arrangement og masse fine biler! Gleder meg til neste år. Jeg hadde ikke tid til å klargjøre bilen helt slik jeg ville, men kommer nok sterkere tilbake neste år i klassen "Eldre modifisert" Meget flott den E12en din. Litt mer shining på den så er den en meget farlig konkurrent til neste år. Ikke viss jeg kommer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
///Mysild Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Veldig fint arrangement og masse fine biler! Gleder meg til neste år. Jeg hadde ikke tid til å klargjøre bilen helt slik jeg ville, men kommer nok sterkere tilbake neste år i klassen "Eldre modifisert" Meget flott den E12en din. Litt mer shining på den så er den en meget farlig konkurrent til neste år. Ikke viss jeg kommer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh og hvis jeg kommer da larsen?
SSM Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Da vinner du Jeg mente det som tull da bare, hehe! Jeg har lyst å gi opp hele lakken min. Vasker den tre ganger så er den full av hologrammer, er noe galt med klarlakken tydligvis.
///Mysild Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Da vinner du Jeg mente det som tull da bare, hehe! Jeg har lyst å gi opp hele lakken min. Vasker den tre ganger så er den full av hologrammer, er noe galt med klarlakken tydligvis. jeg også haha ^^ Bare å vaske med silke det vettu ^^ men hva bruker du å vaske med og slikt da? foamgun med mye god såpe, og foam soap, legge det på, spyle grundig av, så nytt lag og vaske med det på og 2 bøtter med vann... og kan det være tørkefilla som lager riper? du bruker vel Meguiars tørkehåndle? prøv den store til Chemical Guys... lage mye mindre riper en Water Magneten til Megs
SSM Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Da vinner du Jeg mente det som tull da bare, hehe! Jeg har lyst å gi opp hele lakken min. Vasker den tre ganger så er den full av hologrammer, er noe galt med klarlakken tydligvis. jeg også haha ^^ Bare å vaske med silke det vettu ^^ men hva bruker du å vaske med og slikt da? foamgun med mye god såpe, og foam soap, legge det på, spyle grundig av, så nytt lag og vaske med det på og 2 bøtter med vann... og kan det være tørkefilla som lager riper? du bruker vel Meguiars tørkehåndle? prøv den store til Chemical Guys... lage mye mindre riper en Water Magneten til Megs Det er ikke noe jeg ikke har prøvd... Først litt avfetting, så legger jeg på foam. To bøtter har jeg altid brukt med Grit Guard. Vasker med SW Wachpuddel, og har tre CG Miracle dryer. Men det er samme leksa uansett. Løsningen blir avfettning, foam, høytrykk, foam, høytrykk og luft tørk tror jeg Bare ikke røre den! Men når jeg skal på treff så kan jeg ikke ta med HT spyleren, så da er jeg jo like langt liksom. Får striper bare av å legge på SW voks for hånd liksom!
///Mysild Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 men avfetting? da fjerner du jo voks og sealer... kanskje der feilen ligger? min bil har ikke blitt polert siden forrige concourse, men perler enda... har ikke brukt avfetting på den... noe vaskeriper er det, men er ikke krise med de som er der...
SSM Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Har aldrig brukt avfetting på min, bare gjort det to ganger så.... Er mild mild avfetting, og de fleste på DCN bruker avfetting før hånd vask. Når jeg vaska den etterpå med den hvite wachpuddelen så var den helt hvit etter å ha vaska alle paneler, til og med rett bak bakhjulet ble det ikke skitt på den! Så da er det optimalt å vaske egentlig...men, den tåler det ikke fordet.
huldra66 Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Jeg brukte denne Turtle wax black box , lett og jobbe med og viser resultater for vanlige dødelige som ikke er eksperter på bilpleie Men denne er KUN for svarte biler http://www.turtlewax.com/main.taf?p=2,1,4,28 Hilsen Terje
///Mysild Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 hmmmm... rare greie... kanksje du må prøve å få tak i en skikkelig hard voks da... jeg er neimen ikke sikker på hva du kan gjøre altså...
SSM Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Strippe bilen helt, syreduppe den og lakke den på ny hehe!
in2you Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Hvem er det som kjører den compacten?! Så ut som et bra treff dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå