Reset Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Ser jo vilt ut det da Ikke så verst nei ;P aldri sett sånn type felger før jeg ..
ullsokken Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Kan kanskje være greit vite om slike gamle felger er skjeve? Ble overasket selv da jeg avbalanserte mine på nytt hos en kamerat som jobber med dekkskift. Deres maskin er helt ny og en av de mest avanserte, (http://www.dekk4.no/ i Knapstad/Spydeberg) fant ut masse om felgene enn standard gamle avbalanserings maskiner. Så ble overasket over å se på maskinen at en av felgene er RETT under grensa for at jeg kan kjøre med den, noe som sier meg at jeg burde egentlig handle nye nå
Reset Skrevet August 21, 2010 Forfatter Skrevet August 21, 2010 Har kjørt noen mil i denne bilen selv, men har ikke kjent noe som helst risting i bil å sånn ivertfall! Har halveis kommet fram til en deal vi nå. Bytte noen 18" e39m5 replica felger med 1 mnd gamle sunny 235\45-18(billigdekk) likt mot 4 BBS felgene, med nye 215\55\16 dekk. Ene 18" felgen min må evt sveises eller byttes ut pga en liten sprekk som gjør at den lekker. Er dette en fear deal? må også legge til at 18" iiikke er strøkne
Reset Skrevet August 21, 2010 Forfatter Skrevet August 21, 2010 Eneste som er kjipt er at da sitter jeg uten felger på e39`n min :/ Han som har felgene er 17 år og kommer til å vente ett år til lappen, så det blir ikke noe hast tror jeg. Får se om jeg finner andre til min
Lars89 Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Høres ut som en veldig grei deal det. M5 reps vokser jo nesten på trær, det gjør ikke disse.
Reset Skrevet August 22, 2010 Forfatter Skrevet August 22, 2010 Høres ut som en veldig grei deal det. M5 reps vokser jo nesten på trær, det gjør ikke disse. Er akuratt det! Har sett sett 18" ACS replica til e39 for rundt 1000lappen på hånda, så jeg tenkte jeg kunne bruke imellomtia ;p
Reset Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 Noen som har noen bilder av e28 med denne type felger? er dem "sjeldne"??
Reset Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 bump, noen som kan svare meg på om disse er skjelden? søkte litt på nett, og det står "rare" på alle tråder nesten, håper dem er skjelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå