speedyracing Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 hei tenkte og legg ut noen bilder av den ny bilen min. litt om utstyr på bilen. dynamisk stabilitetskontroll 3 m sportspakke 2 el. glass takluke. midtarmlene sports stoler antraciet varme seter PDC regnsensor xenon lys klima automatik kjøre kompjutor m sports ratt med multifunsjon. aerodynamik pakke høyglans shadow line intriorlist carbon sort tak trekk instegslist bmw individual hvite blinklys "dress knager" m girkule selv dimene speil automatiske kjøre lys automatisk lys i desjborde i tilleg er det etter montert nye led bak lykter og M3 panser. crom ringer i spidometere pioneer spiller 18 toms Lemans replica sommer 18 toms m5 replica vinter Planene frem over er og få lakert front fangeren murlig jeg lakkerer pansere på nytt også. bytte ut den ene eller begge baklyktene. bytte ut gir kulen med en ny m girkule. bytte ut brekk håntaket. bytte cd spilleren tonerutene ruter? bytte ut blink lys pærene. det jeg har fått gjort: montere angel eyes. sota ruten på siderutene bak. polert. fikkset lykte spylerne som var litt trege og glir dorlig. mest sansynlig var det bare noe støv grus som hadde kilt seg fast. og så noen bilder av bilen. montering av angel eyes
Lars89 Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Veldig pen bil med mye riktige mods, men her må det senkes. Mye Ville også vurdert mørke blink rundt om hvis du allikevel skal bytte ut baklykter
Capoldriahn Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Lekker E46. Herlig farge, blir nesten litt misunnelig. *Prøver å ignorere de pressende tankene om omlakkering av sin bil* Er enig med de foregående her. Få på litt senking. Og hvis du skal bytte lyktene, ville jeg gått for mørke blinkers. Harmonerer nok bedre med fargen på bilen enn det hvite gjør.
speedyracing Skrevet August 18, 2010 Forfatter Skrevet August 18, 2010 Lekker E46. Herlig farge, blir nesten litt misunnelig. *Prøver å ignorere de pressende tankene om omlakkering av sin bil*Er enig med de foregående her. Få på litt senking. Og hvis du skal bytte lyktene, ville jeg gått for mørke blinkers. Harmonerer nok bedre med fargen på bilen enn det hvite gjør. takk hehe, er veldig fornøyd med fargen. den skifter fra nesten blå/lilla til sort etter som er lyset. har egentlig ikke tenkt over og bytte ut alle blink lys til sort/sota glass men jeg ser det nå når dere sier det. skal bytte bak lyktene fordi den ene har sprekt litt i hjørne.
speedyracing Skrevet August 18, 2010 Forfatter Skrevet August 18, 2010 jeg lurte litt på og senke med fjærer 40mm? tror ikke jeg vill gå så lavt som på is`en. har noen no mening om hvor mye som er behagelig og senke uten og få konflikt med dekk og litt tung bagasje...
speedyracing Skrevet August 18, 2010 Forfatter Skrevet August 18, 2010 tenkte og legge ut noen bilder av motor og intreør.
m0lliz Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 liker bilen din! tror vi har nøyaktig lik utstyrspakke har selv individual å det er jo mer eller mindre i egen klasse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå