Nabon Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Å der fikk jeg også med meg at det finnes en kabel for å koble direkte inn på head-uniten for oss som ikke har kabel til veksler, MEN ser på nettsiden at det går til E39 fra 1997-2000. Vil denne da ikke funkte på 96-modell? Hva er ev forskjellen?
valrun Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Fungerer nok helt sikkert på en -96 modell også, sikkert bare noe fjas med US-modellen ikke ble lansert før -97 eller no. Jeg bestilte dock og DICE fra 2point5 for drøyt 3 år siden, og da fikk jeg med kobling til å koble på spilleren. Forøvrig mye enklere enn å hente ut kabler fra bagasjerommet Installerte hele greia på under en time.
RaymondJ Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Den kabelen er vel bare for å få koblet Dice til spilleren i bilen. Du får vel fortsatt ikke en enkel Aux inn?
Kjennern Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Det er AUX inn på Dice modulen. E39 før 2002-2003 har ikke AUX mulighet etter det jeg vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå