Nabon Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Å der fikk jeg også med meg at det finnes en kabel for å koble direkte inn på head-uniten for oss som ikke har kabel til veksler, MEN ser på nettsiden at det går til E39 fra 1997-2000. Vil denne da ikke funkte på 96-modell? Hva er ev forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Fungerer nok helt sikkert på en -96 modell også, sikkert bare noe fjas med US-modellen ikke ble lansert før -97 eller no. Jeg bestilte dock og DICE fra 2point5 for drøyt 3 år siden, og da fikk jeg med kobling til å koble på spilleren. Forøvrig mye enklere enn å hente ut kabler fra bagasjerommet Installerte hele greia på under en time. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Den kabelen er vel bare for å få koblet Dice til spilleren i bilen. Du får vel fortsatt ikke en enkel Aux inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Det er AUX inn på Dice modulen. E39 før 2002-2003 har ikke AUX mulighet etter det jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå