Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt lar seg jo reparere, men spørsmålet er om det lønner seg. Det der ser ut som kondemnering for min del... Hva slags bil er det?

Skrevet

Her er det vel mulig å få godkjent karroseribytte ? kjøpe et tomt skall i utlandet og flytte over delene

Skrevet

Mer og bedre bilder er påkrevd. Ser ikke helt umulig ut, men er jo ikke noe du kan gjøre i garasjen hjemme :wink:

Skrevet

denne får du nesten garantert IKKE karosseribytte på. den er ikke vesentlig skada i buret, og du har jo åpenbart ikke så mye deler fra fronten å plombere. (det KAN være du greier deg med motor,gir, bakstilling om motor er helt nok, men det endrer ikke på det faktum at bilen ikke oppfyller de normale kravene for kar.bytte)

jobber du på et godkjent opprettingsverksted? hvis ikke får du det heller ikke godkjent. spørs litt hvor stor skade det er snakk om (bakover i karosseriet).

Skrevet

Er du vanlig mann i gata er det nok bedre at forsikkringen tar seg av den der.

(Les kondemnering)

Og som nevnt er dette det "beste" stedet og bulke for å få billen rammeskeiv.

Skrevet

Det ser værre ut enn det er. Jeg hadde skade på tilsvarende bil for ca et år siden. Skiftet rammevangen komplett, og alt i fronten av løse deler. Rettet innerskjerm og tupp,rettet tårn v side. Denne skaden var på 170000. Bilen var vært 220000. 116i Kunden ville ha den igjen, bilen ble rettet. Dette er solide karroserier så tviler sterkt på at denne skaden har flyttet seg videre i karroseriet. Ramme vangen ser ikke ut som den er nevne verdig ødelagt.

Tror dette er en skade som kan repareres innen for bilens verdi.

Skrevet

uten at jeg er noen oppretter, så kan det tenkes at skaden har forskjøvet bilen. Men for all del, alt kan fikses, det er bare et spm om penger, og jeg tror jeg ville latt denna få fri.. Kjipt med kræsjen..

Skrevet

og ikke minst at man blir værende med bilen til den er høggbar etter 13-15 år.

Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg aldrig hadde kjøpt en slik bil med slik historikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...