Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdatert 30. Aug.

Elektriske skiltplater som skjuler skiltet ved bruk av fjernkontroll

Gruppekjøp

Nå som det begynner å bli mange som er interessert i å bestille dette fra HidePlates.com, har jeg kontaktet dem og fått tilbud på store bestillinger. Ved for eksempel 10 kit, betaler vi kun 1129NOK per kit. Dette er INKLUDERT shipping, noe som gjør det til et godt tilbud.

Jo flere vi får med, jo rimeligere blir det.

Nå som jeg enda ikke vet eksakt antall bestillinger, er det vanskelig å gi en eksakt pris. Men, ved bestilling av 10 kit, har vi fått tilbud om en pris på 1129,- NOK inkl shipping per kit.

Porto fra meg til hver enkelt mottaker kommer selvsagt i tillegg, til de som ikke har mulighet til å hente i Lillehammer. Dette blir da etter postens takster ca. 149,- per forsendelse.

Jeg ber de som garantert skal bestille sende meg en PM, spørsmål osv fortsetter vi å ta i denne tråden.

Jeg lar det gå frem til 15. September før jeg bestiller, for å få mest flest mulig. Da blir prisene kanskje også enda lavere. Så spre ordet!

Betalingen til HidePlates.com vil skje trygt via Paypal.

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, eller bare et deksel for å beskytte skiltet mot steinsprut ;) Noen som har erfaringer med dette? Evt flere som kunne vært interessert i å kjøpe? I Sverige koster det 1280 NOK for slike som på linken. Der er det deksel som kommer opp over skiltet, på to sekunder.

Skrevet

Hahaha.... Hva i all verden skal du med det? Trykke på knappen og skjule skiltene når du kommer i 140km/t forbi ein politikontroll?

...politiet får uansett tak i deg senere ved 9/10 tilfeller ;o)

Skrevet

Så en del styla Honda'r o.l. i Thailand i sommer som hadde montert en slags vippeting bak skiltene slik at de kunne vippes ned. Men jeg tror det er mer som en mote ting, for det er verken fotobokser eller bomstasjoner i Phuket... Eller kanskje de vipper de ned når de stikker fra polititet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...