Morty999 Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 har hørt att den har stått der i flere år uten å vært rørt/i bruk.. uten skilter.. noen som veit om hvem som kan eie denne gode doningen? og om den event er til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Flere år avskiltet i gata? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Send meg adressa til hvor den står på PM, så kan jeg sjekke om den står der i løpet av neste uke Morty. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 En sånn bil skal da ikke bare stå og forfalle, et under at den ikke er utsatt for hærverk og skader. Denne må tas vare på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Trist når så fin bmw bare står der og råtner.. Står en fin bmw her og som ikke har blitt rørt på en god stund, huske den stod hele vinteren ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 ja.. får mulig flere bilder av den i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Bare å hoste opp eksakt gateadresse, eller noe veldig i nærheten så skal jeg klemme en tur til Bodø før neste helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Ta med seg en bilhenger og bare hente hele bilen like godt, sikkert ingen som vil savne den heller! Neida! Men den kan ikke fortsette å stå slik å forfalle, det bør da den eventuelle eier være klarover og heller selge den til noen som kan ta vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Hvor i Bodø står denne.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 får mulig mer info og bilder i morgen.. så kommer med mer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Ok.. Mulig jeg kan finne ut noe info om eier/bil da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Hva er det bimmers-medlemmer ikke kan hjelpe hverandre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 veit den står ved bodin eller noe oppi der.. jeg bor i oslo så er ikke kjent heeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 morten,jeg bor jo i bodø,send mæ adressen på sms imårra, så kan æ fær å kjik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 hehe. mange som bor i bodø bilen står like nedenfor Prestmarkveien 18, Bodin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå