bmw vin rød Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 ja den har stått der i en evighet, e jo ganske trykkt område der den står så, synn at den står og forfaller, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 har visst vært inbrudd i den ifølge han som jeg har fått bilder.. den står i prestmarkveien 18 på bodin? eller hva det heter.. noen ehr MÅ finne ut hvem som eier den! noen som gidder å gå og ringe på dører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 har visst vært inbrudd i den ifølge han som jeg har fått bilder..den står i prestmarkveien 18 på bodin? eller hva det heter.. noen ehr MÅ finne ut hvem som eier den! noen som gidder å gå og ringe på dører? Prestmarkveien ligger på Grønnåsen, 2-3 km utenfor sentrum.. Faktisk ingen plasser som heter Bodin, men det finnes en Bodin kirke, Bodin Militærleir og Bodin VGS.!? På den adressen finner jeg kun ei Edel Gylland Tlf:90046773.. Er jo bare å ta en telefon, som finner du jo fort ut om bilen er til salgs evt hvem som eier den.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 har finni ut det samme som deg.. hehe.. noen som gidder å dra og ringe på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 har finni ut det samme som deg.. hehe.. noen som gidder å dra og ringe på? Tja, jeg kan vel ta meg en tur i morra..! Bor 6-7 min unna.. Men hva vil du jeg skal spørre om, er du interessert i å kjøpe bilen.? Hvis hun/han vil kvitte seg med den, så gir jeg bare dem telefonnummeret ditt, så kan jo de evt ta kontakt med deg.!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Bilen er absolutt ikke til salgs. Den skal restaureres om ikke så alt for lenge:) er en 82 eller 83mod Helt orginal m535i:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 har finni ut det samme som deg.. hehe.. noen som gidder å dra og ringe på? Tja, jeg kan vel ta meg en tur i morra..! Bor 6-7 min unna.. Men hva vil du jeg skal spørre om, er du interessert i å kjøpe bilen.? Hvis hun/han vil kvitte seg med den, så gir jeg bare dem telefonnummeret ditt, så kan jo de evt ta kontakt med deg.!? f.eks åssen veit du det LaMek ? også i 82-83 var ikke m535i produsert engang så det er nok feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Dere har jo kommla frem og tilbake i denne tråden for å finne ut hvem som eide bilen så da sendte jeg bare en sms til en av dem som bodde i gata og da fikk jeg vite hvem som eide den. Han sa han skulle restaurere den og at den blir veteran om 2 år så han skulle ikke selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 hmm. ok. men siden den er 82-83 mod er det nok ikke en m535i. fordi de blei ikke produsert før i 85-86.. så derfor er den ikke så veldig interesang lengre har du nr til han som eier den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 men ser att den har jekkpunktet bak på kanalen ifra en m535i.. så er jo tydelig att det er noe snusk om den er 82/3 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Hann skre bare i en sms at den ble veteran om 2 år så da regner jeg med det er ca 82 mod... Er det 286 eller 218hk i denne bilen om det er en orginal m535i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 218... skulle hatt skiltnr på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Der står det 518, tipper jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Om det er 518 og ikke motor er bytta til M30B34 så ser man det lett på eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Syns i grunn den så bra ut til å skulle stått urørt i mange år.. Og som 316 sier, mange 518 som er skjøta med 535, hvilket kan forklare årsmodellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå