Gå til innhold

ettermontering av xenon kit

lasse_johansen_88
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg satte inn 55w i e36'en min, og jeg må bare si.. Det blir 55w i min neste bil også..

Mørk vinterskveld/natt, snøen stjeler alt lyset fra nærlysene.. Slår på fjernlyset, og det blir bare sterkere og sterkere før jeg så HELE veien, deler av ting på siden, og trærne foran/på siden :) Jeg er hvertfall storfornøyd med fjernlysene. (HUSK å slå av fort som faen om du har sånne vanlige lykter og det kommer folk imot.. Det blender noe helt forjævlig :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du kan kjøre 35w på nær og fjern lys. nei det er ikke canbus på 2000 mod i følge det jeg har fått opplyst. men du vil få feil meldinger på lysa pga det går mye mindre strøm enn vanlige pærer.

han jeg handler xenon av heter Arild og bor på skedsmokorset, nå vet jeg ikke hvor du bor hen men han er en jævlig ålreit fyr og har ekstremt god kundeservice :)

nummer er : 48 18 80 91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De koster ca 1000 lappen. Hvis du kommer opp til han personlig og slår av en prat girn deg en meget god pris :) Det gjelder å være hyggelig begge veier vettu, jeg har alltid fått bra priser (dvs littegrann avslag) på alt i tillegg hjalp han meg med feilsøk når jeg sto der i -20 og uten lys :P Og fikk vi ordna? YES DA!

Ja men de til 500 kr funker dårlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har xenon i tåke og fjernlys, begge fra vvme. Ikke feilmeldinger. Holdt i godt over ett år inkl vinter.

Den eneste forskjellen på et kit til 500 og et til 1000 er i de fleste tilfeller fortjenesten til selger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver med import og salg av xenonkit. Jeg har hatt inne ca 30 forskjellige kit til testing. Og si at det bare er prisen som er forskjell, beviser bare at du ikke vet hva du snakker om. I en verden full av søppel produkter, så er det ikke lett og sno seg for og vite hva som er bra. Særlig med et produkt som xenonkit, hvor det ikke finnes noen anerkjente produkter som philips, bosch, hella etc og sammenligne med.

wvme sine sett er helt ok til bruk på bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har xenon i tåke og fjernlys, begge fra vvme. Ikke feilmeldinger. Holdt i godt over ett år inkl vinter.

Den eneste forskjellen på et kit til 500 og et til 1000 er i de fleste tilfeller fortjenesten til selger :wink:

Jeg kjøpte et "kina" xenon kopi av VVME sine sett, dette tålte IKKE vinter, montert inne i fanger bak all mulighet for sprut og slafs, likevel rustet disse som fy og tok knekken etter 2 mnd. det var faktisk hull i ene ballasten inn til elektronikken. jeg forbanner meg selv over at jeg bare slang de og ikke tok bilde som proof til denne tråden :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...