lasse_johansen_88 Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 har en e46 2000 mod, og vurderer og mintere xenon kitt på nær/fjærn lys. går dette bra eller vill det bli noe kødd siden det er lysstyrings modul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Da kjøper du eit kit som hindrer at det blir tull med feilmeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 eit kjapt søk her inne så hadde du funne svaret ditt monterte på min 99mod og fekk ingen problemer med 35w kitet. Husk at du trenger ombyggings sokkler visst du skal få festa xenon pærene skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse_johansen_88 Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 hvor får jeg kjøpt di soklene da? holder 35w til fjernlys? eller må jeg ha 55w ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Jeg satte inn 55w i e36'en min, og jeg må bare si.. Det blir 55w i min neste bil også.. Mørk vinterskveld/natt, snøen stjeler alt lyset fra nærlysene.. Slår på fjernlyset, og det blir bare sterkere og sterkere før jeg så HELE veien, deler av ting på siden, og trærne foran/på siden Jeg er hvertfall storfornøyd med fjernlysene. (HUSK å slå av fort som faen om du har sånne vanlige lykter og det kommer folk imot.. Det blender noe helt forjævlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Ebay http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=e46%20 ... pos=&gbr=1 Er mer enn nok med 35W, men med 55W får du helt sinnsykt bra lys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse_johansen_88 Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 ok, men kan jeg bruke 35w på fjern og nær lys? er det cambus på 2000 mod e46 318 ia?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 ja du kan kjøre 35w på nær og fjern lys. nei det er ikke canbus på 2000 mod i følge det jeg har fått opplyst. men du vil få feil meldinger på lysa pga det går mye mindre strøm enn vanlige pærer. han jeg handler xenon av heter Arild og bor på skedsmokorset, nå vet jeg ikke hvor du bor hen men han er en jævlig ålreit fyr og har ekstremt god kundeservice nummer er : 48 18 80 91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse_johansen_88 Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 hva er prisene hans på kit a? ser det er mange til 500 kr på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 De koster ca 1000 lappen. Hvis du kommer opp til han personlig og slår av en prat girn deg en meget god pris Det gjelder å være hyggelig begge veier vettu, jeg har alltid fått bra priser (dvs littegrann avslag) på alt i tillegg hjalp han meg med feilsøk når jeg sto der i -20 og uten lys Og fikk vi ordna? YES DA! Ja men de til 500 kr funker dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Om du kjøper et kit til 500 kr, så kan du være sikker på at du får søppel. Vi får ikke inn settene våre for den prisen engang. Og vi driver direkte import. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Har xenon i tåke og fjernlys, begge fra vvme. Ikke feilmeldinger. Holdt i godt over ett år inkl vinter. Den eneste forskjellen på et kit til 500 og et til 1000 er i de fleste tilfeller fortjenesten til selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Jeg driver med import og salg av xenonkit. Jeg har hatt inne ca 30 forskjellige kit til testing. Og si at det bare er prisen som er forskjell, beviser bare at du ikke vet hva du snakker om. I en verden full av søppel produkter, så er det ikke lett og sno seg for og vite hva som er bra. Særlig med et produkt som xenonkit, hvor det ikke finnes noen anerkjente produkter som philips, bosch, hella etc og sammenligne med. wvme sine sett er helt ok til bruk på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Har xenon i tåke og fjernlys, begge fra vvme. Ikke feilmeldinger. Holdt i godt over ett år inkl vinter.Den eneste forskjellen på et kit til 500 og et til 1000 er i de fleste tilfeller fortjenesten til selger Jeg kjøpte et "kina" xenon kopi av VVME sine sett, dette tålte IKKE vinter, montert inne i fanger bak all mulighet for sprut og slafs, likevel rustet disse som fy og tok knekken etter 2 mnd. det var faktisk hull i ene ballasten inn til elektronikken. jeg forbanner meg selv over at jeg bare slang de og ikke tok bilde som proof til denne tråden :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Jeg betalte vel 1300,- for mine. Min mening er nå at det er godt verdt det. jeg ELSKER xenonlys nå, og kommer til å bytte ASAP når jeg får ny bil. Det er som å gå fra en lada til en cayenne, bare i lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå