Odd-M Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Jeg har originale Hella xenon i nærlyktene og et billig 55w VVME-kit i langlysene. Kan GARANTERE at der er forskjell på kvalitet ja, i meget sterk favør av Hella. VVME er ekte Kina-varer. Men så er jo prisen i en helt annen liga. Foruten at passform på absolutt alt fra pæresokkel til kontakter er elendig og at de er ekstremt trege ved tenning av kald pære, så fungerer det fint uten feilmeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beta Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Har vel kjøpt ca 50 sett fra vvme. Både slim og vanlige ballaster 55w og 35 watt, forskjellige pærer osv.. Av alle settene jeg har montert er det kun en ballast og to pærer som har blitt/vært defekt. Dette er montert på både biler og snøscootere som går i alt slags vær. prisen er vel heller ikke avskrekkende. Jeg bruker å ta 1000 kroner for settet med montering og da gir jeg 3 mnd garanti privat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå