Lars89 Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Hvorfor skal det ha noe å si? Er en 520i btw så tviler på det
eriklepe Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 lett å tyde skilt! bare benytt csi metoden! teite resizer! http://media.fukung.net/images/20779/7e ... f297fc.jpg
Hansh Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Med førstehånds erfaring kan jeg si at kupéviften er en vanlig synder når en eldre BMW brenner. Kan løsne og brenne seg. Opplevd to ganger. Resultat: Utbrent E30 og E28 med oppbrent viftemotor.
Werther Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Er jo noen BMW E39 og MB W210 som har tatt fyr de siste årene. Som regel er det dieselbiler med dyselekkasjer, såvidt jeg har skjønt.
oddis Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Hovedstrømsbryter inn i kupeen er så vanvittig viktig. Til tross er det ingen som har det.
Stephan.s Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Hovedstrømsbryter inn i kupeen er så vanvittig viktig. Til tross er det ingen som har det. Du sier noe der. Hvordan legger man opp en slik en?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå