in2you Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Den er bare helt nydelig den touringen.. oh my dog..! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Utrolig hvor bilder kan lyge? hehe! Er ikke noe spesielt fin i virkeligheten, helt normal egentlig Nei den blir bare brukt for tiden. Trenger nye dempere på bakluken er det eneste, men sitter faktisk langt inne å bruke 800kr på de to. Så får se... Leter etter Mazda enda jeg hehehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 mazda sa du?! humf... kysser du din mor med den munnen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Hadde sansen for denne touringen altså! Blitt veldig pen! Nesten så jeg vurderer å kjøpe org. CD spiller til min nå. Så veldig fint ut sammen med klima og kjørekomputern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Hiv ut flere bilder av touringen! Få på noen M sideskjørt nå, så er den touringen perfekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Utrolig flotte biler! Siklet lenge på den coupeen din på finn tildlig i høst, helt perfekt i mine øyne, touringen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Takker så mye. Coupeen fikk jeg akkurat slik jeg ville, utenom motor/gir osv. Har sideskjørt liggende, ikke m-tech, men slike som var på m3 sedaner. Ser nesten lik ut. Har lyst på m-bakfanger og, kun defuser på orginalfanger er en dårlig erstatning. Cdspilleren er gull, kommer aldri til å bytte den ut! Ser tøft ut med orginalt, cd, klima og obc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Kan jo oppdatere litt her. Greit å ha en tråd å se tilbake til om noen år Touringen har bare blitt brukt og brukt, og blitt litt sliten. Motoren begynte å bruke vann etter enn vannkobling plutselig takket for seg (kokte.no) Bilen har fått m3 bakfanger siden siste, m3 vinterfelger samt skiftet komplette bærearmer, endeledd samt fått på eibach pro senkesett (35mm) + bilstein B4 dempere. Ble mye bedre å kjøre for å si det sånn... og eugodkjent Har startet å bygge om bilen til en m42b18 motor fra en 318is. Ting går litt sent siden jeg ikke har gjort det før.. Så vi får no se om den noen gang starter igjen Går denne ombyggingen greit, starter jakten på en skikkelig motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Visste ikke at du hadde E36 Coupe! Den var jo kjempefin, likte rattet i bilen.. To stk fine E36'er, touringen blir nok bra med 318is motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Visste ikke at du hadde E36 Coupe! Den var jo kjempefin, likte rattet i bilen.. To stk fine E36'er, touringen blir nok bra med 318is motor Savner den coupeen. Skulle mye heller hatt den nå enn touringen Rattet er jo ett must! Kjøpte slikt til touringen og, men fløyten virket ikke, samt det ble plutselig solgt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Ser den.. Skal ha slikt ratt i bilen min og, men er ikke det forskjellige airbag-kontakter på det facelift rattet kontra mitt pre-facelift (1992) ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Det mener jeg det er. Coupeen jeg hadde hadde ikke airbag orginalt, så det problemet var ikke der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Liten update. Bilen er ferdig, alt er igrunn helt topp. Mangler bare servoslangene, samt å ta en 4hjulskontroll.. Er ute etter en ny bakpotte (type effektpotte). Om noen har, gi en lyd... Kjøpte noen "VM i ekle og stygge" M3 felger igår for nesten ingenting.. Tok såklart ikke før bilde.... men pusset de ned, og lakket de. Ble ikke 100% finish, men på 1 meter avstand ser det egentlig meget bra ut :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 De hjula der er ufattelig tøffe.. Virkelig synd de ikke kommer i 18.. Hadde slike på den grå m3 touringen jeg bygde... Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå