Prodigt Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Poster videre sendt melding om Streetmeet på Evje 20 August. Som jeg har forstått og hørt, høres det ut som det kommer til å bli noe mye biler! Desverre så har BT blitt varslet om dette, og prøveskilter blir vanskelig å få ut:p Regner også med Politi er plass som normalt, de svikter aldri:) Følgene melding: Hei! Nå har vi lyst til å ta turen opp til Evje i setestal igjen for å sjekke trøkket på stripa! For noen år tilbake var vi på Evje å fikk se masse fine biler og ikke minst damer! Det vil vi gjerne se igjen! Ta med Godt med drikke! ikke minst damer! Damer og biler! den 21 august 2010 blir det treff på Evje! Vi ses!- GATEBIL- ps: send denne videre og hold politi unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Når begynner dette da? Skjer det noe mer enn på et normalt Evje-treff? (Dvs råne opp og ned stripa i mange timer...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Det vet jeg ikke noe om, snakk om at Audiocom også kommer, men dette er rykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 dagens siste BUMP:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Feil dato i overskrifta, tror jeg... Med mindre dette var i går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Er i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Ups:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 tja får se om jeg tar turen. Blir nok ikke i m3n vis BT står der får ta 5eren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 1986 Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 når i kveld begynner det?? kommer mange biler ifra Farsund Lyngdal opp hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 1986 Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 ingen som vet noe?? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Usikker på når, men vist nok skal det komme MASSE biler sier ryktene, var akkurat der, ingen BT idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 HELVETTE!! Er på hybel i Kristiansand, fikk ikke se denne mld før nå... typisk! Er for seint å reise ut nå for meg dessverre... Skulle ha lest dette tidligere, så hadde jeg lett tatt en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 jeg gadd ikke, tror jeg begynner å bli gammel ? Men ja endel kammerater reiser opp nå, så er ikke forseint turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Var sinnsykt med folk iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Pleier å være det Var Gatebil osv tilstede da? Skjedde det noe spesielt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå