Sanux Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Gatebil var ikke der og det skjedde ikke mye heller men mye fint å se på
Spinx Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Jeg telte 9stk E30 coupe faktisk på rad så det skal sies at folk begynner å kjøre riktig bil
Just-turbodiesel Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Jeg telte 9stk E30 coupe faktisk på rad så det skal sies at folk begynner å kjøre riktig bil lol!! du veit hva det kalles? smakløst... skal maks være 2 biler av samme slag på et treff, ellers så må man kjøpe ny bil.
lloydsb Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Jeg telte 9stk E30 coupe faktisk på rad så det skal sies at folk begynner å kjøre riktig bil gjengen vår det.. kjørte følge oppover.. var vel totalt 10 biler men var ikke så mye liv og biler som tidligere... men fikk jo herja litt på biltilsynet rett nedforbi sentrum(rett over stasjonen mest)
bmw vin rød Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 var en snar tur innom var mye fint og masse fint man møtte langs veien min bil ikke så mye å skrytte av men e nu en bimmers
Spinx Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Jeg telte 9stk E30 coupe faktisk på rad så det skal sies at folk begynner å kjøre riktig bil lol!! du veit hva det kalles? smakløst... skal maks være 2 biler av samme slag på et treff, ellers så må man kjøpe ny bil. Er vel bedre med 10 bmw på rad eller 10stygge volvo'r eller?
Just-turbodiesel Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Jeg telte 9stk E30 coupe faktisk på rad så det skal sies at folk begynner å kjøre riktig bil lol!! du veit hva det kalles? smakløst... skal maks være 2 biler av samme slag på et treff, ellers så må man kjøpe ny bil. Er vel bedre med 10 bmw på rad eller 10stygge volvo'r eller? det spørs jo helt det.. hva som er gjort med de 10 bmwene i forhold til de 10 volvoene. jeg vil si at begge dela er like ille, hele poenget med å ha en bil er vel at den skal skille seg litt ut fra mengden? ellers så kan man jo kjøpe seg toyota prius f.eks
Dirty Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Kjøreglede, kvalitet og hvordan bilen ser ut er tydeligvis ikke nøye for Turbo diesel, lurer på hvor langt utpå bygda du bor
bmw vin rød Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 e det man brennefor som gjeler uansett bil merker kommer det den kompis med harry bil så en nu han likke god kompis
e30 1986 Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 det var igrunnen ett vanlig treff.. har aldri lagt merke til e30ene før jeg selv fikk en. men nå ser jeg hvor vannvittig fine de er Vi kom vell opp 9 å heimover i 1 tia..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå