Tom Marius Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Heisann, har funnet en ganske så strøken 1990 325 i Tyskland som jeg er gira på å få til norge og ha den på veien og bruke den jeg har nå som banebil. Noen som vet hvor mye det vil koste meg med engangsavgift osv? Bilen koster 2,790 Euro om det er til no hjelp for å få regnet det ut på en eller anna måte Setter stor pris på raske svar som kan hjelpe! Mvh Tom Marius <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 blir dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Haha, bestefaren min har blitt millioner så jeg skal snylte litt på han Så det er ikke no stress Haha :L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Bilen ville kostet deg rundt 60000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Da med fortolling, moms og engangsavgift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 en e30m3 ligger vel på rundt 50 tusen i avgifter. så blir ikke så dyrt med tanke på prisene i norge for en ijælkjørt 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Kan du omformulere det litt? Skjønte ikke helt hva du mente.. Mente du at den ikke kom til å komme på rundt 60, eller tenker du at det ikke er dyrt for den i forhold til de man får tak i i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Må nesten til Tyskland om man skal ha seg "strøken" E30 til levelig pris. Skal ikke finne deg en mtech2 når du først skal importere? Vil nok få betydelig mer for den ved evt salg. Jeg kom fram til ca 55K i avgifter http://www.toll.no/templates_TAD/Regist ... anguage=no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Nææ, har da sett på et par Men den eneste som liksom appelerte til meg var i akkurat samme blåfargen som Ståle Wenås har, og det syns jeg blir litt kleint. Vil heller kjøpe en som denne her og bygd den opp med tiden med et litt særpreg på det Men kom du da frem til 55k + bilens kjøpspris? så den vil koste 75k? Sorry at jeg stiller så mange spørsmål frem og tilbake, men har ikke importert så mange biler selv så Nærmere sagt ingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Er jo bare å klikke litt på kalkulatoren 1300kg (ikke 100% riktig, men nærme) 170hk 2494ccm Førstegangsregistrering 01.01.1990 Tollverdi 25000 = 54683 i avgifter, altså ca 80K totalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Fysj å fy Blir vel nesten litt dyrt for original 325 eller hur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Vil tro det. Hvis ikke km-stand er fantastisk lav, og bilen er helt strøken da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 til den prisen hadde jeg mye heller kjøpt den her...http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23674144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Vil ikke ha 5'er, syns de blir for store Er 1,72 høy så da ser det bare dumt ut når jeg kliver ut av en så stor bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Hvis han vil ha en e30, så vil han jo ikke ha en e34, sånn bare fordi den er billigere på en måte.. mere bil for pengene hvertfall. Fordel med å kjøpe fra tyskland er at bilen antakelig har mindre rust, og gått på bedre veier. Hvis km-stand er laav, kan det jo være verdt det.. Vanskelig å avgjøre uten å ha sett bilen.. Lykke til, e30 er en fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå