Gå til innhold

Import av BMW E30

Tom Marius
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann, har funnet en ganske så strøken 1990 325 i Tyskland som jeg er gira på å få til norge og ha den på veien og bruke den jeg har nå som banebil. Noen som vet hvor mye det vil koste meg med engangsavgift osv? Bilen koster 2,790 Euro om det er til no hjelp for å få regnet det ut på en eller anna måte :)

Setter stor pris på raske svar som kan hjelpe! :)

Mvh Tom Marius <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææ, har da sett på et par :P Men den eneste som liksom appelerte til meg var i akkurat samme blåfargen som Ståle Wenås har, og det syns jeg blir litt kleint. Vil heller kjøpe en som denne her og bygd den opp med tiden med et litt særpreg på det :)

Men kom du da frem til 55k + bilens kjøpspris? så den vil koste 75k? :) Sorry at jeg stiller så mange spørsmål frem og tilbake, men har ikke importert så mange biler selv så :P Nærmere sagt ingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å klikke litt på kalkulatoren :wink:

1300kg (ikke 100% riktig, men nærme)

170hk

2494ccm

Førstegangsregistrering 01.01.1990

Tollverdi 25000

=

54683 i avgifter, altså ca 80K totalt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han vil ha en e30, så vil han jo ikke ha en e34, sånn bare fordi den er billigere på en måte.. mere bil for pengene hvertfall. Fordel med å kjøpe fra tyskland er at bilen antakelig har mindre rust, og gått på bedre veier. Hvis km-stand er laav, kan det jo være verdt det.. Vanskelig å avgjøre uten å ha sett bilen.. Lykke til, e30 er en fin bil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...