Gå til innhold

BMW 7 serie hot or not?  

69 stemmer

1. 1. BMW 7 serie hot or not?

• Pen
      19
    • Helt ok
      22
    • Mindre pen
      17
    • Drit-stygg
      11

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
jeg liker samtlige 7-serier, sålenge ting blir gjort riktig. Er stuket som bestemmer hvordan en bil er...

er den høy og har smale og store felger, så er det kast kast.. skraper den bakken med dassruller så rocker den gata.

og min er hvordan?

din er høy som et fjell med dassruller. (ingen senk, breie felger :P )

ikke det at en dassrull er spesielt bre da.

Skrevet

E38 er fortsatt den flotteste av syverne så langt. Nyrene på den siste utgaven ser blant annet helt tåpelige ut, og ødelegger hele bilen.

Skrevet

De er ikke akkurat vakkre, men en mørk 7 serie med feite felger er kult! Bare de ikke tar helt av og monterer chrome detaljer rundt lyktene osv. Det blir aldri helt heldig.. Eneste tyske flaggsipet som jeg synes er en pen bil, rett ut av fabrikken. Er forrgie genrasjon Audi S8, men ikke heng meg av den grunn :P

Var først etter jeg så Top gears sammenligning av BMW 760il og Mercedes S63 AMG, at jeg begynte å like den nye 7 serien. Til info forøvrig.

Skrevet
hvordan går det med dassrull-fjellet wicky?

Misynnelig eller? :wink: 7'ern til wicky124 er jo deilig :) (men synd han ikke vil senke den litt 8) ) - DA hadde den blitt virkelig mafia...!!

Skrevet

Hvis dassrull er metaforen, så er vel hvor mye som er brukt av den ganske vesentlig? Ganske høy profil på en ubrukt rull, spesielt en industrilrull..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...