Arild G. Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Takk for det knut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 synes det er merelig at ikke noen har kjøpt denne ennå... de som tar turen å ser på den blir garantert ikke skuffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Tror det er km stand som skremmer de fleste? Har sagt det før, men sier det igjen - fet bil Forresten, selger du de BBS felgene seperat? Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Ja, km-standen virker vel litt avskrekkende på mange Men visst en regner gjennomsnitt, så har den kjørt ca 10 000km pr år, og det er vel ikke uvanlig mye. Felgene kommer neppe for salg tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Dumper prisen til 99000kr nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Off d e så lattelig billig! Sjønna ikje at nåkken kjøpe den. perfekt fargekombinasjon, Fin pris, felger og km standen er ikke lang! sjeldent de er gådt under 300000 disse.. ikke mye i året.. Km spiller egentlig ingen rolle bare bilen er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 utrolig bil.. har sett på denne så mange ganger.. hadde jeg bare hatt 100% stilling og solgt e30'n så hadde jeg nok kjøpt den på flekken ja.. rå klassiker! sitter bare og sikler og drømmer om at jeg hadde en konto full i penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Denne er solgt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindreinrr Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Er den solgt???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 denne er solgt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 denne er solgt ja Kondolerer, Arild Grattis til ny eier Ble det salg med BBS'ene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Ja, håper ny eier er fornøyd med bilen. Den ble solgt med rs felgene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Virket som at han som kjøpte den, ikke skulle ha den lenge. For den ligger fortsatt til salgs http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30896470 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuset Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Det er jeg som har den nå. Jeg tok den mest som delbetaling for en annen bil jeg hadde. Har funnet ut at jeg må prioritere littannerledes i ettertid. Derfor vurderer jeg å selge den igjen. Det er en meget pen og tøff bil i meget god stand og en hærlig lyd!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Kan du ikke ta noen nye bilder av den i det minste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg